Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Omgång 14

Ah,då förstår jag! Snacka om 2 i 1.

Fick en vänförfrågan av en gammal kompis från högstadiet(!). Mkt har hänt sen dess tydligen. Han har flyttat till Borås och förlovat sig med en kille. Jag hade ingen aning om att han är homo i högstadiet. Speciellt när han berättade i förtroende till mig att han var hemlig kär i klassens populäraste tjej. Men kul för honom att han har hittat rätt. Med eller utan pms!

• MuffinsTönt

Effektiva dem är då som redan är klara med sina arbetsuppgifter och kan gå hem för dagen.

Själv har jag kommit på en liten resa som jag kan göra i vinter. Helt underbart att gå omkring o ha en karamell o suga på.

• MuffinsTönt

Själv kommer jag inte ens ihåg om jag var kär i högstadiet. Däremot i gymnasiet, kärlek vid första ögonkastet!!

• MuffinsTönt

hehe.. den beskrivningen låter bekant. Mitt rum behöver också lite omsorg. Men det gäller att få tummen ur. *ett o två o tre*

• MuffinsTönt

oj... spännande! Va blir det för käk? Jag trodde först du menar färgade kontaktlinser. Annorlunda sätt o testa synen...

• MuffinsTönt

Nenne
    Nämen va e det jag hör??? Ngt gul och blad och börjar på B...? Allaaa vet utom jag... *snyft snyft*

• MuffinsTönt

Hej hej!
    Jag har gått i bloggar-tankar ett tag nu men vettetusan om och vad jag ska blogga om... Hur/vart och varför bloggar ni?

• MuffinsTönt

Förresten, vilket är bäst... blogspot eller worldpress?

• MuffinsTönt

*upp och ner vänd muffins kliver in*
    Det har varit upp och ner här. Som jag kanske skrev förut. Det har både varit om jobbet, tillvaron och så ... chattkillen(eller va vi nu kallar honom för). Detb har gått ett tag där jag kände att det inte låg rätt till mellan oss. Vi har haft mkt att göra båda två och därför inte setts så ofta. Men ngt gjorde att mina varningsblinkers sattes på för fullt. Jag har känt mig oerhört åtsidosatt. Plötsligt visste jag inte vart jag stod nånstans i hans prioriteringslista. Men det som gjorde mig mest förvirrad av allt, var står han nånstans på min lista. Jag blev för upprörd för att ... Jag visste inte ens själv.

Idag träffades vi,och genast kände jag att ngt va inte detsamma. Efter en lång fika och ännu längre promenad, klämde han fram det, vi kan inte ses mer. Det sved när han sa det men jag var inte alls förvånad.
    Han sa att han har en massa problem som han måste ta itu först. Han vet inte om jag ska behöva bli påverkad av det. + massa annat gojs.
    Jag visste inte va jag skulle säga,tror jag mumlade mest.

Nu är jag mest tom, vet itne hur jag ska reagera...

*kliver ut och glufsar i mig en princesstårta*

Svar på tråden Omgång 14