Omgång 14
vet ej... babbelmaja är i farten mest
jag använder blogg.se - helt ok men inte mer än så
Muffins - som Anne skrivit.. trist slut men kanske bra att få klart besked samtidigt...
*kramar om*
anne på grönkulla skrev 2009-11-08 17:58:53 följande:
Anne - avis! jag vill också fynda kläder.. men ATTANS vad svårt det är att hitta gravidkläder... *surar* och nu har magen växt ur min snygga jeanskjol också.. *surar ännu mer*
anne på grönkulla skrev 2009-11-08 20:01:16 följande:
Omsis - skooooooooooooooooj att se dig här. Den här tråden lever vidare om än i mycket lugnare omfattning... lite lagom lågintensivt skulle jag säga.
Hoppas att du kryar på dig och att du får ordning på rösten. Babbelfri Omsis låter ju verkligen svårt!!! *kramar*
Själv är jag mest tjock om magen, fascinerad av makens och mitt jätterenoveringsprojekt och i övrigt är det mesta som vanligt!!
Pela - skoj att du tittade in.... ett av många framtidsscenarior i min värld är att din förra bostadsort, den lagom stora staden, skulle kunna bli intressant... har dock fortfarande INGEN aning om hur det går med makens jobb... vilket är frågan som avgör framtida bostadsort just nu...
Pela - okej då gick inte flyttlasset så hemskt långt...
För vår del visar det sig om vi flyttar långt eller inte.. undrar just hur det är att tömma en hel villa på grejor plus att flytta tre pers.. även om Trollet troligen kommer att vara liten... hmm....
Anne - jaa det är inget jag oroar mig särskilt för.. låter bara otroligt mycket krångligare än mina hederliga gamla flyttar när jag packade en massa väskor och kånkade dem till tåget... fnisss