Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Omgång 14

Joo, det känns bra att få besked än o dra på det. Det svider men samtidigt är jag lättad över att inte behöva grubbla på det.

Åhh, hittade popcorn o en halv flaska vitt. Flaskan vet jag inte om det är drickbart men popcorn är definitivt ätbart! Hihi, nu är jag liite gladare.

Nu är jag såå irriterad på mig själv. NU kommer jag på 1000 olika saker jag kunde sagt. Inga spydiga eller elaka kommentarer utan mest olika tankar som jag haft. Det skulle va bra att ge mitt perspektiv också. Men nu är det liksom lite försent...

• MuffinsTönt

Ahh... jul = ÅNGEST!!! Jag har inte kommit över tanken på att jag INTE ska fira det med P och hans familj. DET svider ännu mer. Tragiskt men sant.

• MuffinsTönt

anne på grönkulla skrev 2009-11-08 17:51:29 följande:

Det är då man ska ha sina kompisar att älta med - här går bra!
  • MuffinsTönt

Jag funderar starkt på att åka bort över jul. Men tanken på att åka själv är inte så lockande...

• MuffinsTönt

hehe, va har du gjort Anne? Inte ofta man får höra svärmor som är rädd för svärdotter. Oftast är det tvärtom -iaf hos oss.

• MuffinsTönt

Ahh! *ser Anne i latex och läderpiska*

• MuffinsTönt

Jag har tjatat om vinterskor men har inte kommit till skott. Har jag tur är vintern över innan jag hunnit hitta några skor och påsåsätt slippa köpa några.

Annars har jag hittat en söt mössa som jag ska matcha med vantar o halsduk.

• MuffinsTönt

Arggh! Fan, känner jag behöver berätta min version av historien(till chattkille). Vet inte om det är så smart. Vill ju inte att han ska få ångest. eller ännu värre,bli patetisk.

• MuffinsTönt

*kliver in och viskar* jag har skaffat mig en blogg... *kliver ut igen*

• MuffinsTönt

Guud va svårt det är att skriva blogg! Sitter o pillar med layouten. Och sen är jag nojjig över språket. Stavning,gramatiken och tusen skitsaker. Argghh, ångest! Haha!!!

Anne, du ska få en länk. Inboxar på fejjan.

Svar på tråden Omgång 14