Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Omgång 14

Heej Oms!!
    Jag tycker det är lagom fart här tråden även om jag ibland saknar när vi hade helikopterfärd genom sverige. *fniss*

Jag har sovit så dålig dem senaste nätterna. Kan inte somna färrn framåt 2-3 tiden. Självklart så ligger man där och grubblar och så. Det är otroligt att det fortf gör ont efter det som hänt. Nu är det inte lika ont längre utan det hugger till titt som tätt. Men som värst ville jag bara vara slita ut det onda även om jag skulle bli Fröken Hjärtlös. Nu är det lite bättre. Jag är förvånad över att det kan göra så ont...

• MuffinsTönt

Håller med Nenne, lagom höjd utan att behöva anstränga sig. *high five,girls*

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2009-11-29 16:39:03 följande:
    liten första adventhälsning till er alla!!
    Vink Vink!
  • MuffinsTönt

Gaaaah! Jag är sååå irriterande. Att en del aldrig ska vara nöjd.
    En person har bett mig göra en bokning åt h*n. Eftersom det är bråtskande och jag är ändå ledig, så varför inte... Efter en lång telefontid var allt fixat och klart. Jag ringer personen och bekräftar allt. Fick frågan vad priset slutade på. Behöver jag säga att h*n blev SUR för att kalaset blev liite dyrare än han trodde. Well... vad förväntar han sig? Jag var tvungen att ringa kundtjänst och dem tar betalt bara att du ringer dit och säger hej.

Åhh! Blir så jäkla sur för nu tycker h*n att det är MITT fel det blev dyrare. Inte för att jag måste ringa dit och be dem göra arbetet. *suuuck*

Jaja, ville bara spy lite. Nu är dt bättre.

• MuffinsTönt

WOOOOOOW!!! GRATTIS!! Va vad det jag sa, 3e gången gillt!!!!

• MuffinsTönt

anne på grönkulla skrev 2009-12-07 20:32:23 följande:

Muffins, det är en konst att lära sig säga nej och vara tydlig med vad ens ansvar är!
    Det är lara så. Tydligen så tänkte jag och personen olika och tyckte vad som var viktigast. Men sen gick han in och kollade upp priserna. Och det låg ganska nära det pris jag köpte för. Tydligen gick det upp med 700spänn inom 30min. Haha!
  • MuffinsTönt

Nu när ni är här.. vill spy lite över mig själv.. och min blogg.
    Jag har märkt att jag har blivit så nojjig över min svenska nu när jag har börjat skriva en massa inlägg. Den är inte korrekt men definitivt bättre än flera nadra bloggar. Men det irriterar mig att jag vet gör vissa fel däremot vet jag heller inte vad som är rätt.

Min fråga:
    Finns det nån bok eller hellre internet, där man kan kolla upp det där med svenska och svenska språket. Nu menar jag inte endast stavning utan även olika satser och meningsuppbyggnad. Ska nog ta en svenskakurs till våren...

• MuffinsTönt

Nu har jag använt bibblans e-boksfunktion för första gången. men mina ögon säger aj aj aj. Ska kolla lite mer nogrannt om boken är ngt att ha. Då ska jag beställa från nätet.

• MuffinsTönt

Anne
    Bäst o ta fram badringen eller?

Själv var jag på en dejt igår efter jobbet, kl 9. Lite kul var det men skum typ. Idag har jag varit seeeeg på jobbet. Lyckades tom nicka till -och blev avslöjad. Haha! Började som sagt halv 7. Fick totalt 3h sömn.

Svar på tråden Omgång 14