Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Omgång 14

viktualia skrev 2009-12-14 20:17:29 följande:
    Muffins - tre timmar sömn.. blir matt bara vid tanken... håhåjaja...Här är allt helt ok. Jag ser ut som en tjockval, är astrött och vill mest ha jullugn!
    Matt var bara förnamnet. Idag får jag verkligen lägga mig tidig och föska få hyfsat med sömn. *host host* Sa nån att kl är snart halv 10?
  • MuffinsTönt

Hej Hej Mc2. Jag jobbar konstiga tider oc hsover på konstiga dagar. Nu har jag mest huvudvärk och huvudvärk. Tack o lov att jag slipper tänka på jul o julklappar. Men jag har ändå lite ångest över jul och nyår. Va sjutton ska jag göra då? Vi firar ju inte nåt av dem. Trist att sitta hemma och glo!

• MuffinsTönt

Kalle försöker jag tajma men det funkar sådär..

Jag gillar inte snö i göteborg. Däremot när jag var i Åre. ÅÅÅÅHHH!!! MYYSÌGT!

Jag ska också jobba halvt ihjäl mig. Huvudvärken berodde mest på 8h jobb och 3h ömn och sen åter 8h jobb. Igår sov jag 8, vaknade 7 h senare och va helt utsövd. Ahh!

• MuffinsTönt

Helvete, jag har ont i höften nu. Jag belastar vänstra benet mkt mer än högra eftersom mitt knä är fortf fucked up!

• MuffinsTönt

Vickan,
    jag vet... men det är inte lätt. *suuck* Får ta mig i arslet och träna ordentligt. Betalar ju flera hudnra till Sats varje månad.

Ah, jag är sååå stolt. Lyckades skrapa ihop ett inlägg om uppfostran, språk och respekt - i en o samma text. Intresserade hittar min blogg via Nennes blogg.

Nenne, nu får du skriva lite i bloggen. Får abstinens här,fram med mjukisporren! Snart är det helg!

• MuffinsTönt

MC
    Min knäskada är självvållat efter en skidresa. Tänk nybörjare från barnbacke till blå backe. *skakar på huvet* Har redan gjort en operation. Men det är en sak som måste tränas regelbundet för att vara i toppform. Kan bäl vara ärlig o säga att träningen har varit låååg här. en gång i veckan.

Hoppas det går vägen med din sjukdom.

Vickan
    Shit,du ska bli MORSA!! Eller säger man ÄR eftersom Trollet faktiskt är i magen...
    Åhh, jag vill ha en såndär kramig boll.

Typiskt att man ska sova dåligt när det är ens enda lediga dag. Vaknade två ggr o trodde att väckarklockan lät. Inbillade mig tydligen! *suuuck*

• MuffinsTönt

lyxigt att ha det som dagens punkt.

• MuffinsTönt

Go jul på er alla!!!

Denna julen ger mig många känslor. Både bra och dåliga. Jag har sån ångest över att inte kunna fira julen med Grabben och hans familj. Det var helt underbart tidigare. Exakt den jul jag hade alltid drömt om när jag var liten. Saknar människorna, stämmningen, miljön. ALLT hos hans familj/släkt. Det gör så ont i mig, riktigt skär i hjärtat vid tanken på att jag inte får göra det igen. jag kan "acceptera"(det går fortf upp och ner) att vi går skilda vägar men det här gör verkligen ont och jag får sån ångest.

Anyway, GO JUL!!!

• MuffinsTönt

God jul från sjukstugan. har dragit på mig en liten nästäppa o yr i huvet-syndrom. Har jag tur går det vöer imorrn eller så. Annars så blir det en sjuk julhelg för min del...

• MuffinsTönt

hej allihopa!
    jag var ute o festade igår. det var kul men dyrt. tror bestämt astt jssag blev lurad vid entren på ett ställe. Fick betala 150kr för ngt som jag knappt kunde se...

Får tänka att stackarna behöver lite lön också.
    Annars var kvällen kul. Idag är jag trött o seg o bakis. Skulle gjort en del grejer. men har legat i sängen hela dan istället.

Nenne
    Va fint det låter när snön ligger kvar och man faktiskt ser vad det är. DÅ gillar jag snö! Här är det slask, halt och blött. DÅ hatar jag det.

Gott Nytt År på er!

• MuffinsTönt

mc2
    förta? Menar du flörta? Min hjärna e seg. Jo, men jag hade ambitionen att vara obakis...

Klockren från dottern. "Jag vill gå hem nu!" Hahaha! Men oj, va bra din dotter pratar om hon är bara 3år. Fast hon kanske är en papegoja som lär sig prata vid 1år åldern?

• MuffinsTönt

mc2
    Ah! Jag förstår. Min kusin e också en sån med talet. Duracellkanin!

jag tycker gratinerade är mkt godare än bara kokta. Smakar ju ingeting..

• MuffinsTönt

Här är det KALLT!!! Har jobbat idag och satt på ALLA lampor, apparater för att det ska bli lite mer värme. Men funkar det? NÄÄÄ!

men vi stängde 40 min tidigare än vanligt. Varför vet jag inte riktigt men klaga gör jag inte iaf...

Mc
    Det låter så kul med snö på det sättet du beskriver det. Jag tycker det är fint när man e inomhus och tittar på spektaklet. Annars e dt mest kallt. Utom när jag var i åre typ och åkte skidor. Då var jag så fullklädd att jag gick bredbent med typ armarna utsträckta.

Svar på tråden Omgång 14