• Svanboet

Vad har hänt med mina favoriter?

Jag har länge sparat på gamla trådar i mina favoriter som innehåller tips och förslag på smarta grejor som jag vill använda i min planering men nu är de flesta av de gamla trådarna borta! Vad har hänt?

Ibland när man söker så hittar man ju flera år gamla trådar och de som saknas i mina favoriter är knappa året gamla.

• Svar på tråden Vad har hänt med mina favoriter?
  • Svanboet

Är det bara jag som har råkat ut för detta problem?

• JBB

Ne tyvärr, jag har samma "problem", tråkigt när man har lagt massor med bra trådar där och puts väck är dom borta

• Fru Indosaurie

Det har hänt mig TVÅ ggr. Så otroligt irriterande..
    Man får spara trådar i sina favoriter i webläsaren tror jag..

• Svanboet

Gud vad bökigt! Och så himla synd att jag inte kommer ihåg alla de trådarna som jag villa behålla. Det är ju inte fört intet man ser flera frågor upprepas många gånger om och om igen.

Fru Indosaurie skrev 2009-10-06 14:12:12 följande:

Det har hänt mig TVÅ ggr. Så otroligt irriterande.. Man får spara trådar i sina favoriter i webläsaren tror jag..
  • Bluebride

säger detsamma, man minns ju inte att lägga tipsen på annat ställe. förlorade mycket material när min hårddisk krascha

• penkehenke

Jag vill också ha tillbaka mina favoriter...

• Aleta

Ett tips om man letar efter en gammal tråd som man har tappat bort är att googla. Skriv Bröllopstorget och fraser eller nyckelord som ni kommer ihåg från tråden. Jag har återfunnit en del på det sättet.

• Aleta

Ja men lite minns man väl. Pratade inte någon om "lila inbjudningskort". Skrev inte någon "stansade hål" någonstans osv.
    Envishet.

Bluebride skrev 2009-10-06 19:38:44 följande:
    om man inte minns då?
  • Fru Indosaurie

Fast jag har sparat trådar länge om alla möjliga olika tips och idéer och jag kommer inte ens ihåg en sak om jag skulle googla Men ändå var det saker som jag ville kika närmare på när det var dags.

Svar på tråden Vad har hänt med mina favoriter?