Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

En till här! Är så sugen att det nästan gör ont i livmodern!

Tycker också att jag ser bebisar precis överallt. Och det är bara söta skrattande bebisar, aldrig några som verkar stökiga och skrikiga (det kan ju kanske bero lite på vad jag vill se också...) Tyvärr är mannen min inte lika sugen.  "Men om typ fem år" säger han hela tiden, till saken hör att han har sagt det i över två år redan och riktigt så kan det ju inte funka. Min rationella sida säger åt mig att vänta lite, vill gärna vara gift först, vill gärna plugga lite först men alla mina andra sidor skriker att det är barndags nuuuuuu!!! Vi får väl se vad som händer efter bröllopet... Hur ska jag kunna vänta?

Skönt att se att man inte är ensam

• lillalyckan
    JL2b skrev 2009-10-07 14:38:21 följande:
    frupuh2; åhh vad söt =) Vill man ha ett litet syskon så får man kanske sno hem sin lilla kusin ;)Jag är så nervös nu eftersom att jag ska ha BIM den 19/10. Känns som att man inte kan vänta så länge! *skrattar* Någon som har ett tips för en förvantans full kvinna som bara vill ta graviditets test hela tiden? ;)
    Det måste vara lite som att försöka komma med tips till ett litet barn som väntar på att julafton ska komma så de får se om de har fått sin efterlängtade julklapp som de önskat sig dvs störtomöjligt!

*håller mina tummar för er*

• lillalyckan
    anno08 skrev 2009-11-16 12:41:08 följande:
    jag fick en mkt efterlängtad liten tös förra sommaren o min man har varit sugen på att skaffa nästa bäbis i snart ett halvår nu. men det är först de senaste veckorna jag har börjat känna suget igen. så när vi åker på bröllopsresa om två veckor åker nog inte spiralen med..=)jag minns den euforiska känslan av total fullkomlighet jag kände då lilltjejen föddes. allt föll nämligen på plats o jag var äntligen mamma, så som jag längtat i flera år!
    oohhh nu blir jag ännu mer sugen när du säger så! ur ska jag kunna vänta flera år till?!
Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???