Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?
Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?
Vad väntar vi på då???????
Gud så skönt att det finns flera som jag!
JuliaAmelia: Tänk då att jag är 29! =)
Åh så mysigt! Vi är båda så himla redo och känslan har bara blivit starkare efter juni (då gifte vi oss!) men min man ska operera ryggen efter jul någongång och då vill vi inte försöka förrän det är överstökat.
Men som sagt så kan vi knappt vänta!
Sitter och dricker vin och tänker att det hade jag inte kunnat gjort om vi var med barn, lite tröstande iaf
Jag vet jag vet!!! Attans, inga argument håller snart. Allt talat för att det är dag!
Ännu en barnsugen dag...
Hur gamla är ni som säger att ni har börjat få åldersnoja?
Men skengravid, kan det inte vara så att det dröjer innan man kan se ett plus?
Visst är det märkligt att vi oftare är sugna på barn innan våra män? Vi ska "vänta" in de...hur länge ska man "vänta in" sin man?
Grattis till bebisen i magen!
Åh, vad roligt att båda ni är sugna!
Tänk hur många efterlängtade barn det finns här. Det är ju helt underbart! Själv så ska jag testa nästa vecka och se om det finns något därinne =) Har haft ont i brösten i två veckor och molande värk i 3 dagar och min mens ska inte komma förrän om 10 dagar.