• laris

Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?

• Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
  • laris

Vad väntar vi på då???????

• laris

Gud så skönt att det finns flera som jag!

JuliaAmelia: Tänk då att jag är 29! =)

• laris

Åh så mysigt! Vi är båda så himla redo och känslan har bara blivit starkare efter juni (då gifte vi oss!) men min man ska operera ryggen efter jul någongång och då vill vi inte försöka förrän det är överstökat.

Men som sagt så kan vi knappt vänta!

JL2b skrev 2009-10-06 19:52:21 följande:
    Här är en till! Och vi håller på med bebisverkstaden för fullt! BIM den 19/10 så då får vi se om vi har lyckats.
  • laris
    JL2b skrev 2009-10-07 14:38:21 följande:
    frupuh2; åhh vad söt =) Vill man ha ett litet syskon så får man kanske sno hem sin lilla kusin ;)Jag är så nervös nu eftersom att jag ska ha BIM den 19/10. Känns som att man inte kan vänta så länge! *skrattar* Någon som har ett tips för en förvantans full kvinna som bara vill ta graviditets test hela tiden? ;)
    Gud vad spännande! Håller tummarna. Berätta hur det har gått!
  • laris

Sitter och dricker vin och tänker att det hade jag inte kunnat gjort om vi var med barn, lite tröstande iaf

• laris

Jag vet jag vet!!! Attans, inga argument håller snart. Allt talat för att det är dag!

nni skrev 2009-10-09 22:00:27 följande:
    Hehe, så e det. Men samtidigt värt att avstå ifrån när det väl e dax
  • laris
    Heloise skrev 2009-10-09 23:11:10 följande:
    Jag kastar mig in i den här tråden jag med Här är det omvända roller dock, min man vill så himla gärna ha barn och jag är en sån där som gärna vill skjuta på det...Men jag vet ju att jag vill ha barn och vem vet hur lång tid det kan ta att bli gravid så vi har sagt att vi ska börja försöka i Januari. Vi ska till USA i juni därför får vi vänta tills januari, men spiralen är urtagen och mensen som varit borta i 10 år( hormonspiral) har kommit tillbaka med besked dvs 2 ggr förra månaden haha.Känner mig spänd, rädd och förväntansfull Kul att ha flera tjejer/killar att dela resan med
    Verkligen roligt att få följas åt! Jag tycker att är så himla roligt att ens vänner är i samma stadie i livet. Samtidigt så är det lite skrämmande om alla är med barn och själv så kanske man inte lyckas på några år.
  • laris

Hur gamla är ni som säger att ni har börjat få åldersnoja?

• laris

Men skengravid, kan det inte vara så att det dröjer innan man kan se ett plus?

• laris

Visst är det märkligt att vi oftare är sugna på barn innan våra män? Vi ska "vänta" in de...hur länge ska man "vänta in" sin man?

• laris

Grattis till bebisen i magen!

JL2b skrev 2009-11-17 10:47:41 följande:
    Är nu i vecka 9 och vill bara gå in i vecka 12 nu så att man kan känna sig lite säkrare på att man får behålla sitt lilla knyte. Vill så gärna bli mamma nu!
  • laris

Åh, vad roligt att båda ni är sugna!

Chris24 skrev 2009-11-17 11:00:20 följande:
    Samma här, min blivande är sugen o vill försöka redan nästa sommar, strax innan vårt bröllop men jag vill vänta till EFTER bröllopet iaf,vi ska resa runt lite också så jag tycker han kan gott vänta liiiiite till Ps, även om jag är skit sugen nu också, ska ta ut staven ur armen nästa år tom o inte sätta in en ny Inget han vet dock. (ska ta p-piller igen tror jag, han blir fööör glad om han vet, hahaha.)
  • laris

Tänk hur många efterlängtade barn det finns här. Det är ju helt underbart! Själv så ska jag testa nästa vecka och se om det finns något därinne =) Har haft ont i brösten i två veckor och molande värk i 3 dagar och min mens ska inte komma förrän om 10 dagar.

Chris24 skrev 2009-11-19 13:36:35 följande:
    Asså idag.. har jag gått omkring och bara tänkt på hur gulligt o mysigt det skulle va med en bebis.. sinnesjukt, varför just idag? När jag tränade, var hälsosam och har slutat röka eller?Eller för att en av mina bästa kompisar ska snart föda, eller för att min blivandes bästa kompisar fick precis en pojke som är sååå gudomligt söt?hahaha, gud vad jag längtar!
Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???