Var är alla tanter när jag behöver dem???
Var är ni? Gamla tråden är stängd
Var är ni? Gamla tråden är stängd
Äsch, jag har typ inte koll på nån ålder här inne Jag bara babblar på ändå. Jag är f.ö. 86:a så jag är inte långt efter..
Haha, eller hur!
Åh, jag blev så orolig. Var är tanttråden och mina tanter?!
Så glad att jag hittade er här! Ska ni se på Idol ikväll då?
Dottern ska ha en sovaöverkompis här. Det fnittras och skrattas redan nu bakom en stängd dörr. En sömnlös natt väntar? De kommer nog somna sent iallafall.
Idol blir det inte här ikväll, men väl datorn och kanske lite film.. Blir en lugn kväll i alla fall, troligen med massor av mailande med "honom"..... *ler*
Hej.. en irrande tant till här
Vi får väl se om Blomman fixar en ny tanttråd annars tänker jag vara kvar här och "tanta" mig
Ikväll blir det Idol med stora tjejerna, de är hemma 3 helger i rad nu, glad är jag för det så vi ska fira med banana-split
Ooooh glass och konserverad frukt måste det bli ikväll till filmen Orkar inte åka o köpa banan o grejer, så det får bli det som finns hemma idag
Nej, det är som att det inte går fram. Jag saknar också Mulle! Och Stardusty!
Vi vräker på banan, vaniljglass, toppar med hackad daim och chokladsås och vispad grädde
Och bara för att jag läskigt nog inte gilla choklad nu när jag är gravid ( är en chokladgris annars) så har jag på jordgubbssås