Tantvarning6
Godmorgon Här sitter man med världens huvudvärk, jäkla blodtryck. Måste nog få något i mig
Godmorgon Här sitter man med världens huvudvärk, jäkla blodtryck. Måste nog få något i mig
är e det matdags förlillan å jag sitter med världens huvudvärk
SNÖ?!
Här är det dags att börja städa, det värsta jag vet, fy fasen. Å med huvudvärk också.
grattis
Här har huvudvärken släppt och jag har äntligen betalt mina räkningar. Har tittat på ensam mamma söker och ser nu en långfilm på trean, men den var inte så bra, så jag ska se om det finns något annat att se. Hoppas många ebay-köp kommer dyka upp i veckan.
vet hur det känns. Blev dumpad 85 dagar före mitt bröllop, när är nästa bröllop i planeringen och det är bara 7 månader kvar
Skulle gått till öppna förskolan idag med lillan, men jag kände imorse att jag inte klarade pga min huvudvärk som kommer pga lågt blodtryck. Tycker inte måndagarna är lika viktiga, då det bara är lek och min lilla tjej kan inte göra så mycket än. Men hon är nöjd ändå. Ska nog äta upp resten av min pastasallad från igår, börjar bli hungrig.
känner igen detta. Min kille tycker jag e barnslig när jag är ledsen. Jag kan vara ledsen för saker väääääääääldigt länge
knäppa är vi inte, de är våra gubbar som är
vi kan inte vara hemma samtidigt längre, alltså båda arbetslösa och så, vi går på varandra och bara grälar, det har blivit bättre sen har har börjat studera
här är det nu mulet och det blåser, tänkte i alla fall gå ut på promis med dottern.
Låter underbart
Grattis till jobbet