• Fjosok

Tantvarning6

Tantgubben hälsar på :)

Ska få besök idag av en som ska titta på dom rosa karamellerna, håll tummarna

• Fjosok
    TinkerBelle skrev 2009-10-12 18:49:21 följande:
    Hur har det gått?
    Kan vara intresserade,dom älskade färgen och enkelheten :)

Blir näbbvarianten av klänningen i sådana fall, för en 8-åring och en 11-åring
  • Fjosok

Nja, dom får sy upp dom själva efter mina mönster :)

• Fjosok

Blev så ledsen idag. En kollega som fått barn kom med sin bebis och direkt kom frågorna "Nåååå, ska du inte skaffa barn själv snart". Jag svarade ärligt att barn är för sent och att jag inte är attraktiv nog att leva i en relation. Så det går inte att bli pappa då, sorry.

Fick denna människa bakom mig halva dagen, fly förbannad. "Säg att du har fel säg att du har fel" ekade ...

Varför kan folk inte bara acceptera? Eller är det så enormt provocerande att en del människor, som jag, faktiskt gjort ett val och håller sig till det.

Vad ska jag göra för att slippa få höra hur fel jag har hela tiden? hjälp mig tanter är ni underbara!

// en bedrövad Fjosok

• Fjosok

Tack alla. Jag är glad för min inställning och att sen andra ska tycka tvärtom är en annan femma.

Blir bara smått knäckt att år ut och in bli idiotförklarad på grund av detta.

Tack igen!

• Fjosok

KOm hit, ät brieost, kex, vitmögenost, mer kex, grönpepparost, ännu mer kex och skölj ner det med bubbel.

Thats my life, single but bubbly and funny

• Fjosok

Nu ska jag vara motsats till många andra här. Har just skickat en beställning på en stoooooooooooooor kebab special och en kycklingsallad. Kebaben nu och salladen imorgon. (Man får gratis hemkörning om man köper två rätter på onlinepizza.se).

Så var det med det! Japp. Även solen har sina fläckar och även Fjosok svullar ibland, även om han nu snart är på -20 kilo sen Mars ...

NU tar jag skydd bakom ett träd ifall nån blir sur och kastar saker på mig...

• Fjosok

Stjärnor Snacka om lekis ...

Beställde från "Caramba Pizzeria" (av alla himla namn). Klickade dock i fel upptäckte jag nu ch fick en Caramba Special (låter som något i en av Lasse Åberg-filmerna)

Det var som en Calzone fast proppad med sallad, lök, tomat, kebabdressing och kebabkött.

Gott, så in i @£$@&&¤!!!

• Fjosok

Köttfärslimpa som är så gott, gjord på älgfärs, med färsk madelpotatis.

Jag döööööööör!!!

Svar på tråden Tantvarning6