Tantvarning6
Ååååååh så skönt!!
Ååååååh så skönt!!
Jag har jobbat galet bra idag Nu blir det bara en kort stund till innan jag ska iväg till Xtravaganza.
Nu har jag blivit vägd. Grämer mig över ett hekto ungefär Hade gått ner 1,9kg sedan förra veckan, vilket gör 9,9kg på fyra veckor. Fatta om jag hade kunnat få vågen att stanna på ett ynka hekto mindre.
Och hade det varit tre hekton hade jag kommit under ett tiotal. Men DET får jag helt enkelt vänta till nästa vecka för att se Bra att ha nåt att se fram emot, även om jag hade hoppats på idag....
Haha, nä, det gör jag inte egentligen. Hade jag bara tagit av tröjan jag har på mig över klänningen hade det där hektot varit borta
Absolut, håller tummar!!
O förutom att jag nu gått ner typ 10kg på fyra veckor, fick jag idag helt spontant TVÅ jobbförfrågningar. Alltså om jag vill börja jobba hos dem... Och det är inte så att jag har sökt nåt. Tjolahopp liksom. Det enda sa jag blanknej till, för jag kommer inte hinna i kombination med sådant jag redan åtagit mig och jag vet att den arbetsplatsen kommer ta mer energi av mig än vad det kommer ge. Men det var typ som teaterproducent på en fast teater.
Det andra var en lärartjänst i datorkunskap på 70 min i veckan Tisdagmorgnar 8.30-9.40. Med min favoritklass Jag vikarierade i matte och naturkunskap för dem i 6 veckor förra vintern och för ett par veckor sedan var jag gästföreläsare i företagsekonomi. Tydligen tycker eleverna så mycket om mig att rektorn hellre såg mig på den tjänsten än den lärare hon redan hade tillfrågat... Den tjänsten sa jag ja till på obestämd framtid
Usch. Henne hade jag inte litat på...
Jag ska vara lucia i kyrkan i år.
Tinker, vad gott det låter. Jag kanske skulle ta och äta min halva shake som återstår idag...
Vilka som ingår i mitt luciatåg får jag veta när jag kommer dit, hihi. Det är öppet för alla barn, så de får klä sig luciatågsaktigt o komma o sjunga med mig för föräldrarna. Så dels leder jag barnen i lite luciasånger, dels ska jag framföra luciasånger själv.