Tantvarning6
Heloise: hurra för H och hennes familj! Vilket litet pyre de fått, Moa var ju lika liten - 2.4 och 47 lång
Bruttan: fy vad jobbigt ni haft det!
Önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Heloise: hurra för H och hennes familj! Vilket litet pyre de fått, Moa var ju lika liten - 2.4 och 47 lång
Bruttan: fy vad jobbigt ni haft det!
Önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Gott Nytt År vänner!
Ja Cantaton och Heloise; grattis till nyårsbebisarna!
Skulle fylle-Jan betala för era löner?? hahahahaha...det var det roligaste jag hört i år, hittills!
I´m Yours: jag har varit på Kreta flertalet gånger och jag kan verkligen rekommendera Chaniakusten (har bott i Agia Marina och Kato Stalos men gillar AM bättre) och Rethymnon. Har vänner som också varit Agios Nikolaos (stora nivåskillnader dock), Georgioupolis och Agii Apostoli. Allt beror ju på vad man är ute efter.
Rethymnon till exempel har 10 km lång strand med massor av hotell att välja mellan. Stadskärnan är mysig med många restauranger och shopping. Hamnområdet med dess restauranger är särskilt mysigt.
Väljer man att åka till Chaniakusten så finns mycket att välja mellan. Vi bodde i Agia Marina, ungefär 8km utanför Chania stad och 1,5km till Platanias en lite större by med restauranger och shopping. Vill man ta sig till Chania stad tar man bara bussen in. Till Platanias gick vi för det finns mycket att titta på utmed vägen.
Apollo är ju störst på Kreta (och Grekland överhuvudtaget) men även andra resebolag åker ju dit. Vi gillar Apollo och Fritidsresor bäst men det är ju en smaksak. Vart ni än väljer att åka så kommer ni få en underbar semester!
Hoppas jag kunde vara till nån hjälp!
Jodå Solde, visst finns Hersonissos kvar som turistresemål!
*kramar Daa hårt, hårt*
Naaaaaaw!
Fan vad trött jag blir på folk som tror att man INTE vill jobba bara för att man är arbetslös!!
HURRA för Blommis! Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag!
Många, många, många kramar till Blommis!!
K-märkt...hahaha
Har skrattat så jag fått ont i magen när jag läst era inlägg om att trimma busken/pungen eller ej
Naaaaw! Vilken ära att få bli gudmor!! :-P
Sötskrutt! Men nu blir jag ju nyfiken på vad du egentligen heter, vill ju höra hur roligt det låter med Monster till!