Vad skönt att pappa kan gå Cantaton!
Blomman jag instämmer med föregående talare, det har varit mkt för dig och din kropp reagerar säkert. Jag tappar alltid massor med hår men eftersom jag har ungefär lika mkt hår som 4 vanliga människor så märks det inte ens.
Pratade med bästa vännen H igår, hon har exakt en månad kvar tills bebbe är beräknad att komma, och hon är har så fin fin mage. Dessutom är hon smal som en vidja, har inte lagt på sig nå vatten eller ens vikt.
Men så har hon mått dåligt under hela graviditeten och nu har hon "lite" havandeskapsförgiftning samt att bebben ligger i sätesbjudning. De skall prova att göra en vändning imorgon, jag hoppas verkligen att det lyckas för hon vill inte göra kejsarsnitt och vill prova föda naturligt även om den inte vänder på sig.
Idag har vi varit och kollat på bilar, blev kär i en gul svart mustang, den har vi kanske råd med om vi säljer huset ett par njurar och tältar för resten av livet
Annars hittade vi en jättefin Renault Laguna( kombi) den blir det nog om vi blir beviljade lån. En svart metallic liten snygging.
Nu tänkte jag lyssna på loveline intervjuen med mitt favvoband som de gjorde igår. Dessutom Blomman kan jag informera dig om att du närt en liten tjuv vid din barm, jag lämnade ett skinkpaket öppet på diskbänken i ungefär 30 sek och Tirza hann sätta i sig 2 skivor .-D