• Heloise

Tantvarning6

Sonja: det är den där halvkombin som vi vill ha men banken strular, tack vare problemen som pappa ställt till för mig. Jag blir så jävla less, och ledsen. Sen känner jag mig skyldig för att Panzer har gift sig med en fru vars pappa är en bedragare och att det är mitt fel att vi inte kan låna pengar.

Vi ska prova med vår bank oxå, han vet iaf hur det har blivit så här. Men oavsett så har jag en dålig dag och känner mig värdelös.

• Heloise

Kramar till dig Blomman, klart att din man är jättebra, men det betyder ju inte att du inte kan bli förbannad/ledsen/sårad/irriterad på honom

Det är skönt att spy ut sig, själv brukar ajg ringa en kompis i Australien när saker och ting brakar åt h-vete, det är skönt att vetilera med någon som inte är här och som bara lyssnar och erbjuder stöd. Jag känner mig alltid väldigt dålig när jag gnäller över Panzer till mina vänner, får skuldkänslor och känner mig som den sämsta människan i världen, trots att jag bara säger att f-n vad jag blir less på att han... vad det nu kan vara.

Dagen har varit händelserik, först nekad lån på ett ställe och sedan fick vi lån på "vår" bank och så åkte vi och provkörde den där jättefina lagunan och den var så himla härlig att vi( läs Panzer) la ett bud på den( var på en bilfirma dock) och vi fick den och ska hämta den på tisdag!!

• Heloise

Jag borde egentligen gå på friskis idag men jag vet inte om jag orkar eller vill det. Jag känner mig helt utslagen. Panzer och jag skulle behöva ta en tur till typ Valbo( köpcentrum) och köpa julklappar, men vi skulle även behöva städa upp i röra.
    Åker jag på friskis så vet jag ju att jag kommer att vara helt död efter och då blir det inget alls gjort.

• Heloise

Det blev friskis, konstigt att det är så motigt innan och så himla skönt efteråt
    Nu ska jag ta en dusch och sen ska vi äta lax med ädelost röra mums!

• Heloise

Nu ska Panzer och jag sticka iväg till en fin restaurang här i stan och äta julbord med några vänner!

Men ha en härlig Lucia ladies och farbröder

• Heloise

Usch då det var en ledsen gubbe! Är allt bra, eller så bra det kan vara under omständigheterna?

Cantaton skrev 2009-12-13 16:52:05 följande:
  • Heloise

Men hjärtat det är väl inte så konstigt att du gråter, det har ju varit så mycket för dig på sista tiden. Du kanske behöver få gråta ur dig, sen kan jag tänka mig att det känns hopplöst när du "förlorar" din röst som kanske är något du litar på och känner är en del av dig. Värdelös är du inte! Men när du är maktlös inför det som händer med din pappa så är det väl klart att du blir förtvivlad när du tycker att du förlorar makten över något som du brukar kunna kontrollera.

Ge dig själv tid att vara ledsen och ta hand om dig! Varma kramar skickar jag dock till dig och var inte så hård mot dig själv!

• Heloise

man kan ju hoppas att det är av "roliga" orsaker som jag mår illa, men det vågar jag inte tro, så då suger det bara!

• Heloise

På lördag dvs den 19, skulle vara trevligt om det är av "roliga" orsaker, har känt mig illamående ett par dagar. Men som sagt var jag vill inte ha för stora förhoppningar, jag mår ofta lite illa när jag är stressad och har sovit dåligt.

Villemoa skrev 2009-12-14 17:47:26 följande:
    När har du BIM? Tanken slog mig att det kanske var "roliga" orsaker som gör dig illamående *håller tummarna*
Svar på tråden Tantvarning6