• Frulle

Tantvarning6

Jag tackar.. Är säker på att du hade skrivit nåt fint som vanligt!!
    passionsblomman skrev 2009-11-05 12:31:40 följande:
    MEN FÖRBASKADE SKIT!!!! Eller "kuken i örat" som didis svärmor säger, eller var det mamma kanske?Jag hade skrivit ungefär en kilometer med kommentarer till ALLA! Riktigt genomtänkta också dessutom! Och så KASTAS JAG UT när jag postar så det FÖRSVINNER!!!! Jag bir helt bananas på det där och nu har det hållit på så här sedan igår hos mig! AAAAAARG!!!!Nåväl, jag nöjer mig väl med "hej alla" då istället och går nu och läser ikapp i både gostrådar och bråktrådar.*kopierar för säkerhets skull*
  • Frulle

Idag har jag inte en gravidkänsla i kroppen iaf! HOPPAS denna känsla är rätt nu.

Snart kommer en kille hit för att köpa vår sideboard.
    Han låter skitsnygg på rösten! Kanske han kan få betala i natura??

• Frulle

Fy han är ju helt knäpp..
    Dom (hans tjej iaf) bor ju i samma område där jag har solnalgh..

Btw. Det blev inget natura. Han var för mager!

• Frulle

snaaaaart kommer det in en kebabrulle till mig..

• Frulle

hm hm hm.. *harklar mig*

(viskar: kjells maaaaaan)

passionsblomman skrev 2009-11-05 23:07:36 följande:
    Jag SÄGER ju att du drar igång något eget! :-dOch så kan du ju rodda baren på gästgiveriet åt Kjells fru!
  • Frulle

Gud va kul att läsa Cant!!! Hejja pappa!!!

• Frulle

Nu har jag faktiskt sålt min brudklänning på tradera!!
    Jag var SÅÅÅÅ nervös när jag hade skickat den men jag fick ett mail igår där hon skrev att hon ALDRIG haft en sån vacker klänning på sig och så tackade hon mycket!

Blev glad då!

• Frulle

Ja jätteskönt! Men jag lagade den inte.. Skrev att den var trasig och att den MÅSTE läggas upp.

lillabruden skrev 2009-11-06 08:36:05 följande:
    Kjell, va roligt!! tänk om man hade fått en sida där alla som älskar en samlats o pratat gott om en.....fast det hade nog blivit en tom gästlista för min del Har kommit på att folk älskar mig lite i smyg...säger vi Frullemulle, grattis till en bra deal! Så du lyckades laga klänningen? skönt! Min är ihopskrynklad o undanstoppad...tillsammans med min extra kina-klänning som vännen min vill ha på sin bröllopsdag...hon har inga planer på bröllop dem närmsta åren dock! kan tillägga att jag fint åkt buss idag, promenerat sammanlagt 20min också till och från bussarna (tog omvägar) Kanske får jag upp motivationen till gymmet igen.Ja, sen har inte JAG råkat ut för nån krock idag men blev vittne till 2st _nästan_ krockar. Jag tror att mörkret gör folk sura och griniga och fullständigt livsfarliga i trafiken!!!!Ni som har facebook, har ni sett forum/tråden om att avslöja pedofilers identitet? Tydligen har den rört upp en storm....själv kan jag ju inte låta bli att skriva heller Är ett "fan"(engelska uttrycket )
  • Frulle

Gud så SKÖNT Sonja att det var bacon hon haft!! (eller ja, missförstå mig rätt)

Ok håll tummarna nu.. Om1 timma ska jag hämta flyttbilen. Fy fan vill inte!!

Ni är hjärtligt välkomna hit!

Svar på tråden Tantvarning6