• Frulle

Tantvarning6

Men STOOOORT grattis! Va roligt..

Cantaton skrev 2009-11-07 12:24:18 följande:
    Fick ett mail om att vår föreställning finns bland ?Dagens 10 bästa nöjestips? (sista sidan av Kulturdelen) i DN!
  • Frulle

Hej hej. Här ligger jag på hotellet.. Fick just VÄRLDENS skummaste telesamtal!!!!!

En reklambyrå som ska testfota mig i morron och OM dom gillar mig så ska jag åka till DUBAI !!!!!!
    Ett reklamjobb för bilen Kia.. 15 papp plus resa och boende får jag!!

• Frulle
    Ja jag vet faktiskt inte.. Helskumt. Äh det är säkert nån som driver med mig, plus att Micke såg måttligt road ut av att jag vill ta jobbet OM jag får det!
    didis skrev 2009-11-07 21:27:34 följande:
    Jag HAR läst men mot dumhet kämpar gudarna förgäves (utan att för den skull jämföra mig med en gud, märk väl! )
    Frulle: HUR får du alla skumma erbjudanden?? Och varför ringer ingen till mig och vill fota mig i Dubai???
  • Frulle

Ja det är jag övertygad om!!
    Men detta är nog ingen vanlig plåtning utan en riktig reklamfilm..

haha vore ju faktiskt skitcoolt!! Har aldrig gjort nåt sånt innan.

passionsblomman skrev 2009-11-07 21:33:14 följande:
    Jag säger som Didis: HUR??? Och förresten så kan du gott ge dem didis nummer också så kan ni åka tillsammans, ni skulle se snygga ihop på bild det vet jag. Dessutom skulle ni kunna dricka vin på hotellet och ha trevligt.
  • Frulle

fan va vi har bråkat idag,, PÅ RIKTIT har jag separationstankar..

TinkerBelle skrev 2009-11-07 21:40:04 följande:
    Men eh han dum eller?Kan han inte förstå att den där "heta" bruttan är hans och han ska bara vara stolt..
  • Frulle

Hej alla.. Ja idag har livet också sugit bamseröv!!
    Men just nu är det lite bättre.. Jag föreslog dock i morse att vi skiljer oss. Det lät som en bra idé tyckte han.

Sen var jag på provfotograferingen. Gick väl ok, men jag skulle bli MÅTTLIGT shockad om jag fick det.. Det var hur många som helst som var där och provfotade.
    Nå ja. Glad att dom ringde lilla mig av alla som finns iaf!

• Frulle

Äsch vi har FÖR mycket i skallarna och INGEN hjälp.. Klart som korvspad att ens relation blir lidande..

• Frulle

ghghghGHASHAGDKAGDLJgödgaÖDÖf!!!!

Var upp i lgh nyss. Vi ska ju flytta in i morgon mend om har inte ens varit DÄR!!!! FAAAAAAAAN!! Vi har inte råd att sitta här och betala 1000:-/natten. Dom blir ju aldrig klara!! Jag står inte ut längre!!!

• Frulle

möööök- Ja nu har vi fått boka fortsatt boende på hotell hela veckan, så det är 5000 som vi får kasta i sjön!!

Kan man kräva att dom står för en del av kostnaden?
    Nej vi har inte betalat dom nåt ännu.

• Frulle

Alltså vi har ju inte skrivit ett fast datum så, utan vi har sagt när vi måste in i lgh, men vi har ju nu fått flytta på datumet 3 ggr för att dom inser att det är MYCKET mer jobb än deras första beräkningar visat.

Svar på tråden Tantvarning6