• Frulle

Tantvarning6

Läste just en tjejs inlägg på familjeliv om detta.

Hon gjorde precis som du skrev och nu sitter hon 1 vecka efter och är JÄTTESJUK av detta!

didis skrev 2009-11-11 11:19:37 följande:
    Trevligt att kunna lugna dig! Faktum är att det oftast gör att operationen går betydligt snabbare när man tar bort det käkben som är "i vägen".
  • Frulle

tack gör inte det är du snäll!

Soldemor skrev 2009-11-11 11:21:26 följande:
    Jag skall uppenbart inte berätta hur det gick till när jag skulle ta bort en visdomstand på käkkirurgen...iaf inte före Mulle har gjort sitt ingrepp!
  • Frulle

Grattis!! Ja hoppas inte banken ska bråka NU!! Är ju liksom inte läge för det!!

Nu har min kompis fått en liten tjej!!

• Frulle

Ghhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

• Frulle

Jag har såååååå ont i munnen!! Fy fan va tandläkaren misshandlade mig.... Det tog LÅNG tid och roten var helt sne!!

• Frulle

Jo jag ska ta en citodon. Blöder bara så förbannat mycket..

• Frulle

Va skönt med bilen!!

Jag är "hemma" på hotellet idag. Klarar inte av att jobba.

lillabruden skrev 2009-11-12 07:26:20 följande:
    har intagit vår "recliner chair", en sådan fåtölj man fäller bak ryggen så poppar benstöd upp. annars är det mannens "tron" och jag, trots att jag köpte den, har knappt fått sitta i den...så denna morgon vaknade jag kl.3 och var jättetörstig..åt sill och drack julmust till kvällsfika har inte kunnat sova sen jag gick upp! tror jag är mentalt stressad över fredagen....jobbar inatt, sen har jag möte med jobb, sen jobbar jag natten igen! mötet är dessutom 3,5timmar...Men idag måste ju bli en bra dag! Berättade jag om bilen och försäkringsbolagets "dom"? Dem tyckte inte heller att olyckan var mitt fel så hans/deras försäkring täcker mina skador på bilen. Medans den är på verkstan ska jag få en hyrbil kostnadsfritt om jag vill och behöver. JAG ViLL och behöver!! Ska ringa dem idag.Sen ska jag se tvättstugan ikväll till lägenheten...funderar på att köpa hem falafel när jag ändå är på vägen älskar falafel!Jag hoppas att ni också får en mycket bättre dag!!!
  • Frulle

Men fy va det låter jobbigt när din man alltid är arg på dig!!!
    Vem som helst kan skrapa bilen!!

Soldemor skrev 2009-11-12 09:01:46 följande:
    I gåt kväll ville maken bli hämtad inne byn och när jag skall backa ut bilen från parkeringen var det lite trångt och väldigt mörkt, så jag råkade skrapa höger framskärm. Maken är så arg! Börjar bli van vid det nu! JÄTTESUCK! Skall ringa försäkringsbolaget nu, så att jag kan få ordning på när och var den skall lämnas och hur det blir med ersättningsbil. Vi skall ju åka till Växjö på julmarknad på söndag och till Stockholm på onsdag. Har knappt sovit i natt, bara tänkt på det här. Och när han väl hämtat sig från ilskan, så kommer ju lillbruden. Börjar snart kännas som om flyttning är enda alternativet...eller så blir jag struts!
  • Frulle

Åååå.. Vet vad du menar..*morr*

Hur länge har ni varit gifta?

Soldemor skrev 2009-11-12 10:25:26 följande:
    Inte han, han är så nära en perfekt människa man kan komma (iaf i sina egna ögon!)
  • Frulle

mm ok.

Usch ja jag hoppas det löser sig iaf!!!

Svar på tråden Tantvarning6