Tantvarning6
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Nyårslöften var det, ja: Försöka bli sundare, dvs försöka äta frukt varje dag men kanske inte godis lika ofta. Och försöka att kamma/borsta snuttarna helst varje dag, så det inte blir tonvis med tussar i pälsarna. Och så vill jag träna mer, men hela 2009 tycks ha gått i en massa sjukdomars tecken! Och just nu är jag komplett asförkyld! Så trött på det! Förhoppningsvis blir det bättre om och när vi flyttar, för det gör vi förhoppningsvis under 2010! Say no more yet...
Heloise: Din hund såg jag i Skånska dagbladet igår!
Idag vräker snöeländet ner igen, fick hålla 60 på 100-vägen, moddigt och halt och all denna snö som vräkte ner mot vindrutan. Tycker personligen att våren kan börja nästa vecka!
Är det förresten någon som vet var Tinkerbelle är? Tycker att det var längesedan hon var inne här?
Om man äter för mycket av storebrors mat när man själv är en femmånaders kattbebis, kan man bli mycket dålig i magen och behöva bada i badrumsvasken. Fast då får man mysa med husse efteråt, insvept i en stor handduk, med nyfönad svans och allt!
Kjell Präst skrev 2010-01-07 10:54:51 följande:
Kjell Präst skrev 2010-01-07 11:38:07 följande: