Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Förbaskat! Jag glömde tiden och har missat första kvarten!

Men visst brukar det väl gå i repris det där programmet?

(De flesta av Svt´s program gör väl det, känns det som)

• passionsblomman

Förresten så måste nog Bruttan klona sig lite, för å ena sidan så kan hon driva begeriet med MV och köra tårtor så det står härliga till. Å ena sidan kan hon jobba ihop med Trollet med massageterapi på Trollets SPA och hälsohem, DESSUTOM kan hon vara kock på Kjell Prästs Frus (eller mans) gästgiveri OCH förutom det slaktar hon gicetvis vildsvin för fullt alltefter hur Fjosok och hennes make släpar hem dem.

Mulle kan ha frissa-stol här hos frisören och köra brudmake-uper och I´m yours startar småningom eget filmbolag ihop med Trollets make.

Tinker skulle ju såklart bidra till innebandyns oanade framgångar.

Förresten har jag insett att min son med denna verklighet skulle få både schaklärare, handbollstränare, pianolärare och personlig biblotekarie. Han skulle få teatergruppsledare och egen hejjarklack på innebandyläktaren också.

Och en egen sockervaddssäljande tandläkare, typ tre präster och fria reservdelar om han blir av med någon kroppsdel under allt idrottande...

• passionsblomman

Solde, usch ditt ledsna inlägg kom in medan jag plitade på vår nya by, ooch mitt passar så dåligt in där efter ditt!

Som sagt var, det här HANDLAR ju inte om någon katt egentligen alls. Detkan ni ju omöjligt tycka någon av er.
    Jag tycker mer det verkar handla om en man som är van att ha dig där han tycker du passar och som numera dåligt hanterar den han EGENTLIGEN lever med. Kanske ni båda undrar om ni i själva verkaet passar så bra ihop som ni en gång tyckte?

För du har ju utvecklats och kommit en lång väg sedan dess eller hur? Och han har u inte låtit vidare positiv vare sig till att du utbildade dig, eller ditt yrke eller dina drömmar om hus, katter osv.

Ni har nog kommit till ett läge där ni måste reda ut vad det är ni får ut ab er relation som den är, och vad nu SKULLE vilja få ut av den, och så göra en värdering av om det går att komma dit ni vill. Och ifall ni båda vill ååtminstone delvis samma sak.

Eller vad tror du?

• passionsblomman

Mitt tangentbord är gammalt och utslitet och tröööögt, det märks va? Jag ber om ursäkt för mitt kluddiga skrivande!

• passionsblomman

Visst gör det Alet! :-d

Tänk, det var väl ingen som kunde trorr på Kristaina och Karl-Oskars tid att det skulle visa sig ligga i Småland!

• passionsblomman

Ja visst har vi! :-d

Hur har det gått för dig? Vad säger de om din pappa?

Cantaton skrev 2009-11-05 22:49:10 följande:
    Ni har f.ö. skrivit galet mycket idag...!
  • passionsblomman

Men Cantaton! Det är ju underbart!

Nu får jag tårar i ögonen och nackhåren reser sig!

Det måste väl VERKLIGEN vara ett gott tecken???

Cantaton skrev 2009-11-05 22:58:22 följande:
    Pappa prata själv
  • passionsblomman

Jag SÄGER ju att du drar igång något eget! :-d

Och så kan du ju rodda baren på gästgiveriet åt Kjells fru!

TinkerBelle skrev 2009-11-05 22:54:10 följande:
    Jag har ytterligare några ess i ärmen....Har en karriär bakom mig som bartender, rest chef och rest ägare.
Svar på tråden Tantvarning6