Tantvarning6
Frulle: HUR får du alla skumma erbjudanden?? Och varför ringer ingen till mig och vill fota mig i Dubai???
Jag säger som Didis: HUR???
Och förresten så kan du gott ge dem didis nummer också så kan ni åka tillsammans, ni skulle se snygga ihop på bild det vet jag. Dessutom skulle ni kunna dricka vin på hotellet och ha trevligt.
Hej alla! *vinkar*
Vi har varit ända i Mörrum utanför Karlskrona idag!
Med sonens handbollslag.
De fick fett massa stryk kan man säga, men jag är glad som en lärka, för idag har jag fått sitta och se min lilla pojke skaffa sig en plats och en roll i det laget och få iaktta hur han belv en i gänget, med ryggdunkar, high five och alla de passningar som plötsligt kommer när lagkompisarna inser att man fixar att ta den och spela vidare.
Det väger tungt när den annars klart skickligaste killen i laget säger "han är minst och yngst av alla och ändå är han nästan bäst i hela lagetju! Han är ju hur envis som helst på plan!"
Snacka om att skaffa sig respekt!
Så hinla roligt!
de samarbetade verkligen så det var en fröjd att se och min son fick både skratt ochjubel och applåder ÄVEN av föräldrar till motståndarlaget.
*mitt hjärta flödar över*
Du, han är flera centimeter längre än i morse tror jag bestämt!
Ja det tycker jag verkligen du är värd! Vilka superbra inlägg!
Mulle: Vadfalls?
Solde: Jasåminsann? Skynda dig att smidamedan järnet är varmt!
Aleta: Jag är arbetslös, jag kan ställa upp som praktikant hos dig och vara andre provsmakare!
Kjell: "...och jag skall sjunga av glädje, som aldrig jag sjöng förut!" ÅH vad jag skulle velat vara med på den gudstjänsten!
Sonja: en sådan där tjejkväll är jag gärna med på nång gång. Fast jag får inte dricka en hel pava vin, för då får ni köra mig till sjukhuset sedan.
I´m yours: HA! Den här veckan har vi inte ens städat här! Men det struntar jag i.
Åh jag VET! Försök vara så rädda om varann ni kan tills det lugnar sig runt er lite! Jag förstår precis hur du menar!
Fjosok: Vilken härlig kväll du hade!
Cantaton: Hälsa lilla pappa!
Nu skrev jag igen värsta grejen som bara försvann och så blir jag utslängd, tappar internetkontakten och när jag ska logga in igen kommer bara sidan upp som om jag inte var medlem...
Vad less jag blir!
Åh vad läskigt och jobbigt med bakslag och oro för din pappa Cantaton!
Men härligt med bra recensioner!
Lillabrud, vilken fin lägenhet! Den ser jättefräsch ut! Vad lyxigt med balkong!
Jag har fått ett problem på halsen: de som tog min hankatt hörde av sig idgag, efter att förut ha försäkrat att allt var sååå himla bra sååå. Nu "kan de plötsligt inte ha kvar honom för han trivs inte och går till attack mor de andra katterna"
För kattens skull vill jag ju hämta honom, men inför dem känner jag"? jaha? Och vad hade ni tänkt göra åt det då, ni som var så säkra på att ni kunde ha tre katter i den lägenheten?"
Måste ringa min sambo, han kommer inte att bli glad alls...
Sonen har iallafall lägre temp idag. Han "är hur pigg som helst mamma". Mmm, men sjuk är du ändå lilla skorpan.