• Cantaton

Tantvarning6

Mm, och så ska jag gå med min sambo. "Brukar" gå med Carolafans när det har med Carola att göra - och en sån här dag vore en dröm för dem alla, för det har tidigare aldrig funnits en sådan chans... Men i all turbulens ville jag bara vara jag och gå med min älskling. Det blir konsert, mat och fest

didis skrev 2009-11-16 20:23:05 följande:
    Gu´vad roligt Cantaton! Speciellt som du både gillar Carola och behöver lite roligt i livet mitt bland alla operationer och bakslag.Frulle: om jag kunde hjälpa dig per distans så skulle jag! Tyvärr verkar du ha drabbats av "dry socket" dvs istället för att blodet har bildat ett snyggt o fint koagel och påbörjat läkningen så har blodet bara försvunnit och lämnat benet blottat. Och det gör lika ont som det låter... Men tro mig, det GÅR ÖVER även om det inte känns så just nu.Du verkar ha Citodon så det är det ingen idé att skicka dig - kanske en hammare att slå i huvudet så du tuppar av en stund???
  • Cantaton

Sonja, ja, lite wow faktiskt. Jag fick samtalet medan jag var i mataffären. Min enda utflykt från sängen för idag.

Åh, renköttgryta lät gott!

didis, är det sant ang. Nobelpriset? coolt.

• Cantaton

Är det någon som jobbar på ett företag som har varuprover att skänka till mina kalendrar?

• Cantaton
    didis skrev 2009-11-16 22:19:04 följande:
    Mitt mobila internet är inte heller på så gott humör ikväll, trots att det är bra mottagning.Jomen det är ju klart att jag släpat med mig både dator och internet till Lund, jag ska ju bo här i 3 dagar och itne klarar jag mig utan BT så länge!!
  • Cantaton

*tummen upp*

MV85 skrev 2009-11-17 00:24:33 följande:
    *nickar medhållande*I övrigt vill jag bara tillägga att jag inom en liten stund kommer att sitta inmyst i en härlig stor famn och känna mig inte bara lite lyckligt
  • Cantaton

Jag har heller knappt sovit..

Jo, jag har kollat runt på massa gratissidor, men det är så mkt att ingå medlemskap skriva upp sig på prenumerationer för att det faktiskt ska bli gratis. Då går jag ärligt talat hellre och handlar ordentliga grejer...

lillabruden skrev 2009-11-17 06:38:02 följande:
    ojdå...somnade vid 22tiden och vaknade 3....börjar bli en dålig vana dethär...canttant, kika på alltgratis.se eller vad den heter...sök på eniros webbsök 'gratis' eller 'endast porto' så kan du hitta där du kan få hem grejer gratis för endast porto Sonja, jag har recept på en supergo kotlettrad! Man lägger den i marinad kvällen innan och sen bara in i ugnen och voilá, en saftig och god köttrad att bjuda och frossa på!Kruxet är bara att man ska trycka in morot och ölkorv i köttet....krävs lite ilska och bestämdhet ska leta upp receptet!
  • Cantaton

Im yours, tack.

Nu är på riktigt en sån sak som jag inte alls vill göra - varken med hjärna eller mage. Om en timma ska jag hålla lektion i datorkunskap gör gymnasietvåorna... Och som jag inte vill... Men jag vill inte sjukskriva mig, för jag vill kunna ta sångjobben som jag faktiskt mår bra av. Men jag ska ringa kuratorn på sjukhuset idag och se om jag kan få en tid och diskutera just det... Jag är väldigt selektiv i vad jag vill göra - både "jobbsligt" och privat.

• Cantaton

hmm.. jo... men jag driver eget, så var skulle den lönen komma ifrån om jag inte redan hade jobbat in den, liksom? Det är inte direkt så att jag går till jobbet om dagarna just nu.

lillabruden skrev 2009-11-17 08:25:25 följande:
    Cantaton, visst är det så att man får ledigt med lön i familjekris? i mitt jobb är det så iallafall och man får t.o.m gå från jobbet för att gå till kurator eller dylikt!!! kolla upp det!Liz, alla män är lite tjockskalliga ibland...eller som jag blandade ihop det när jag var liten....sa istället för flintskallig -fårskallig Tycker det låter som att du går framåt och det är skönt att höra!!
  • Cantaton
    Soldemor skrev 2009-11-17 08:57:09 följande:
    Var ganska kaxig igår, kände ju inte alls av någon vaccinering! Mår betydligt sämre idag, har jätteont i armen och känner mig allmänt risig. Bra utgångsläge med tanke på att jag skall ha begravning om två timmar och sedan båda konf grupperna i eftermiddag. *letar efter panodil-asken*
Svar på tråden Tantvarning6