Tantvarning6
hahahaha!
hahahaha!
Jaaa det är fruktansvärt!!
Minns ju när vi nyss köpte vår lägga.. HATADE sms den tiden!
Tittar in snabbt bara. Har idag sålt lägenheten och skrivit kontrakt!
Puss
Tack.. Njae det kan jag väl inte påstå direkt.. Men det var många faktorer som gjorde att vi valde att sälja nu.. Men visst! Vi har ju nu tjänat drygt 500.000 på att inte göra ett skvatt så visst är vi glada ändå!
Ja visst är det så!! Denna chans får man inte många ggr i livet tyvärr.
Så nu ska vi betala av en massa jobbiga lån vi har. På det tjänar man ju många tusen varje månad. Självklart vill man shoppa loss, men lite vettig måste man väl vara nu!! Man är ju "vuxen"!
Jaaa skönt att slippa lån!!!!
Men jag ska faktiskt KANSKE köpa mig ett par tuttar..
Joo det har jag faktiskt..
Ohhh.. Jag klippte mig igår. Så FRUKTANSVÄRT ful blev jag!!
VARFÖR ska jag envisas med att gå till dom svindyra trendfrisörerna?? Dom skiter ju i att klippningen ska passa ens vardag utan det ska BARA vara mode! Usch. Never again.
Har ju sparat och sparat för att få ut håret. Nu har han klippt en 70-talspotta!!
Jo det finns många bra. Jag känner ju en massa som jag gick frisörskolan med också. Vet inte varför jag ska envisas med att gå till Toni&Guy. 700:- kostar han. Dom är väldigt duktiga tekniskt, men dom lyssnar på kunden som ett gäng rövhålor. Gör BARA det dom själva tycker är snyggt.
Jag håller verkligen tummarna för din pappa!!!
Jo absolut. JAG tycker att frisörer ska vara så!! Jag själv lyssnar verkligen på den jag ska klippa..
Nu får håret växa ut igen så man kan få se lite normal ut!
Ja det går SÄKERT bra för din pappa!! Vore ju verkligen skönt att få den gjord så snart som möjligt så klart!