Tantvarning6
Nu hörs det vara jättefint, modernt och flådigt på såna där klubbar. Jag ska åka dit till våra bekanta, förhoppningsvis någongång under våren 2010 innan mitt Multivisum går ut.
God kväll, CAntaton, sovit gott? Vill du ha nåt? Grönt te, UTAN honung och en pepparkaka som mina flickor bakat?
Lillabruden: Tack Jo, de säger att de är lika mig, jag såg ut precis så när jag var liten... Men de har många gester och mimik som sin far också.
Schysst med nya jeans till bra pris. Jag hade suktat efter ett par som kostade 600 kr. Nu var det rea; 400 kr. Jag beställde och fick dem och... sådär... känner mig lite för rund kring låren och rumpan o midjan i dem, men annars helt okej. Men jag tycker 400 var lite dyrt ändå...
Vet ni, jag har jätteont i skallen och nu värker nacken och axlarna, så jag ska gå och knyta mig.
Ha en trevlig kväll allihopa!
Imorgon och på torsdag är det körrep inför julmusiken med Janne Shaffer o Co. Ska bli intressant. Älskar Schaffers "Norrland" som vi ska göra.
Natti, natti!
Tack snälla Liz för dina värmande ord ♥
Passionis; låter läskigt med håravfall, men det är ju bra att du känner att det växer ut nytt (de små piggarna).
Jag tror på stressen helt klart, i kombination med hormonbehandlingar och någon brist på vitaminer eller annat ämne. Kolla upp det. Kram!
Jag har själv tunt, fint hår, men ändå ganska många strån om man säger så. Under graviditeterna blev håret, tjockt och glänsande och jättehärligt. Sen när jag ammade, då började det trilla av. Men det växer ju ut sen som tur är
Nu tappar jag också hår ser jag. Golvbrunnen är jämt full med hår sen jag duschat. Läbbigt, jag borde nog också kolla om jag har nån vitaminbrist. Men hur kollar man? Kineseologi? Någon som vet?
VAR ÄR FJÄLLBRUTTAN???!!!
Idag har jag ont i huvudet.
Körrep sent ikväll, så maken får ta nattningen av småtjejerna.
Imorgon har vi också ett långt körrep och maken har träning så jag måste fixa barnvakt.
Igår kom brorsan förbi. Han hade varit hos våra föräldrar och pappa hade hämtat renköttet han haft för rökning.
Till oss skickade de en påse med massa gott, rökt renkött!!!
Så jag mumsade må ni tro igår kväll. Underbart gott