• Cantaton

Tantvarning6

Att den är mer kontrollerad beror bara på att det är den du har övat.

• Cantaton

Åh filmen jag såååå gärna vill se men som jag fortfarande inte lyckats se finns äntligen att köpa via en svensk sajt! Nu ska jag önska mig den i julklapp vare sig den hinner komma eller inte (beställningsvara).

megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1815069

(Minns när jag påtalade sången "Christmas Shoes" förra året? Denna film är baserad på den låten. I love love love that song.)

• Cantaton

Lördagen kommer relativt snart faktiskt. Hoppas dock du inte behöver må så illa vad anledningen än må vara.

Heloise skrev 2009-12-15 00:44:15 följande:
    På lördag dvs den 19, skulle vara trevligt om det är av "roliga" orsaker, har känt mig illamående ett par dagar. Men som sagt var jag vill inte ha för stora förhoppningar, jag mår ofta lite illa när jag är stressad och har sovit dåligt.
  • Cantaton

Åh klart det känns när hon varit med dig nästan hela ditt liv! Kan förstå att minnena rinner genom dig just nu.

Heloise skrev 2009-12-15 11:31:21 följande:
    Usch nu är jag lite ledsen, min ponny som jag fick när jag var två dog inatt, inte helt oväntat eftersom hon var 32 år men det svider i hjärtat iaf.Världens finaste lilla shetlands ponny, Camilla hette hon. Alla mina minnen ifrån min barndom inkluderar henne och usch vad jag känner mig gammal, dessutom rinner lite tårar, sorg över förlorad barndom eller nått!
  • Cantaton

Pappa RINGDE sin sambo idag i väntan på att få åka till rehab!! Han undrade om han inte hade med sig någon mobiltelefon och ytterskor till sjukhuset. Han kan inte riktigt förstå att han kom dit i ambulans... Men jodå, vi har tagit dit gympaskor till honom, så han behöver inte traska ut barfota i snön

• Cantaton

Min röst är skrutt Och idag har jag väldigt ont i halsen också.

Daa skrev 2009-12-15 11:38:34 följande:
    Cantaton: så skönt att det går åt rätt håll för din pappa! Hur går det med din röst?Heloise: beklagar För övrigt ställer jag mig vid din sida när det gäller Jobbigheter och Konstigheter som kanske, eller kanske inte (fast jag försöker intala mig "förmodligen inte"), beror på roliga saker. Fast jag får vänta till på måndag. *kramar om*
  • Cantaton

Mäh, vad säger du!? Det var snön som gjorde mig lite lycklig.

Soldemor skrev 2009-12-15 14:47:37 följande:
    Uäck! Snön kan möjligen komma som stora, pittoreska flingor på lillejulaftons kväll och sedan vara borta senast till trettonhelgen.
  • Cantaton

Precis!

Aleta skrev 2009-12-15 15:13:50 följande:
    Jag älskar snö hela tiden - det blir så ljust igen!(Fast slask hatar jag, det ska vara lite kallt.)
Svar på tråden Tantvarning6