• Daa

Tantvarning6

Sannerligen. Sitter just och stör mig nåt vansinnigt på att jag är, och ett bra tag har varit, jättetrött, illamående, finnig som tusan - och ogravid. :-/

Hoppas att du får visshet, Mulle.

dfk skrev 2009-11-04 18:04:51 följande:
    Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.
  • Daa

Solde: åh, så jobbigt du verkar ha det nu! Massa kramar härifrån.

Panzer: gillar skarpt dina inlägg i brudöverlämningstråden. Det kan man verkligen säga, att din liknelse tog skruv

Sonja: Förstår att ni inte prioriterade att traska iväg till andra änden av det rätt så stora huset för att kolla om Daa var på jobbet. Skönt att ni fick komma dit och kolla upp henne ordentligt. Tack, mår ganska bra för tillfället. Förutom de där irriterande symptomen, då. Kram.

Frullemulle: vilken jättesöt liten tösabit ni har

• Daa

Jobbig känsla, lillabruden. Det är hemskt att känna sig otrygg när man ska köra. Kör lugnt när du ska till jobbet nu. *peppar*

• Daa

Hejhej!

Frulle: jobbigt läge för er. Hoppas verkligen att det börjar ljusna lite snart. *kramar om*

Bruttan: vilket härligt inlägg. *skrattar åt Sagas undulatjakt *

Cantaton: skönt att höra goda rapporter om pappa.

Heloise: hade tänkt ropa amen (eller "word, sis'" eller "håller med fullständigt" eller... ja, du förstår) till ditt långa inlägg i överlämningstråden, för du satte verkligen ord på mina tankar, men eftersom det inte alltid är läge att skriva så hann diskussionen dra iväg nåt alldeles innan jag kom mig för.

Sonja: härligt med friskhetstecken.

Kramar.

• Daa

Jag flyttar till byn, Blommis. Nu när det är säkerställt att Max kommer att finnas där.

• Daa

Usch så trist, Solde. *kramar om*
    Har tyvärr inga goda råd att ge, men jag tänker på er.

• Daa

Kikar in med ett "Hej!" och en hel massa kramar till er som behöver det.

Lunchrasten är snart slut...

Cantaton: skönt att din pappa är på bättringsvägen. Ta hand om dig.

Sonja: tack för storartad underhållning "Ajm bäääd" Så gulligt.

• Daa

Många kramar till dig, Cantaton. Här är en till som ber.

Frulle: vila dig och den ömma munnen nu. *kramar*

Svar på tråden Tantvarning6