Tantvarning6
Sonja, jag har inboxat dig. / Liz
Sonja, jag har inboxat dig. / Liz
Hej alla vännerna!
Jag har precis fått igång min cd-spelare, så jag spelar ljuvlig julmusik. Av det blir det positiv energi. Och så har jag ju lilla underbara Smilla ♥ längtar galet mycket efter hennes knubbiga armar. Vi åker upp till norr nästa vecka, idag skickade jag upp adventspaket till henne. Jag menar vad ska en farmor göra, annat än att alltid finnas för barnbarn. Iaf hon får öppna 2 paket 1.a advent och så ett nytt för varje tänt ljus.
Här i Örebro är det skitväder, regn och rusk. Blääääääääää ......
Jepp, imorgon ären ny dag, och tant Liz önskar sig exakt till Västindien
Kramar, och uppmuntran till alla!!
Welcome home to Sweden Frulle!
Thinker; Tänk vad hjälplös en tonåring kan vara, känner igen situationen. Men usch och fy för en trasig tvättmaskin, sånt kan man bli galen .................. verkligen. Hoppas att det fixar sig!
Jag ska strax åka ner o titta på en splittny 3- rummare in the middle of my town. Dyr som bara faaaaaaaaaaaan 9000 kr/mån ....... låt pengarna rulla Den måste ses iaf, kanske kan man få bestämma vart väggarna ska vara
Ha det bra ladies!
Haha, tack för de felsägningarna Jag, är en sånn jag oxå .... men hinner glömmer vad jag sagt innan jag kommer ihåg det. Något åt det hållet
Nääädå, jag ska inte flytta ......... var bara så in i bängen nyfiken Om jag drar så bli det till Paris ..... el Lasses place. Jag är verkligen knepigt inställd till allt han gör o säger just nu. Känner mig som en tipptopp gnäll-tant Jag hoppas iaf att det beror på det äckliga vädret.
Igår julpyntades lägenheten, (mysmys). Några grannar har redan gett mina fönster komplimanger. Sååååååååå modernt och inbjudande, sa de. Det är kul med grannar som lägger märke till saker. Imorgon ska jag baka lussekatter m vit choklad i, och luciabullar med mandelmassa, flagad mandel på toppen.
Känner mig oxå lite halvsnuvig, så vi har skjutit norrlandsresan framåt. Sonja, vi åker upp till Ö-vik. Smilla har redan 92 i kläder, oj vad hon växer. Så nu ska jag shoppa lite vårmode till henne ♥. Tänk då hon blir större, o kan vara med och shoppa.
Nu ska vi se på film. Kramar till alla tanterna.
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilm
Hej på er!
Just det Cantaton, härligt att din pappa är på bättringsvägen.
Sonja; Ibland får jag för mig att det är vi vuxna som skapar förväntningarna, o att barnen vill göra "oss" till viljes. Så sjung ut för full hals min vän!
Kramar från moi.
Blomman; Skönt att du är på bebeb "benen", En kompis låter oxå sådär då hon pratar numera. Kul att din syrra kommer.
Lillabruden; Ingen baconsjuka här ännu, men massor av äckelväder-trötthet. Dvs, jag sover mycket mer än nöden kräver, ryggen ömmar och varma bad i eget badkar står högt på priolistan. Vad shoppade du för något?
Kramar och ta det lugnt med julstöket mina vänner.
Godmorgon alla sussande tanter.
Tassar tyst in, ställer in korgar m mitt nybakta matbröd, ost, skinka, gravad lax o tomater. Samt lussekatter m vit choklad, o lussebullar med mandelmassefyllning. Därtill finns jättekannor med kaffe o te. Oh glömde, nybakade pepparkakor finns oxå.
Tänder 2.a ljuset. VARSÅGOD MINA SÖTA GOA VÄNNER.
Men hallå, undrar om mitt tandkött håller, om jag ska retuchera mina bobs ( bröstlyft), innan el efter jag gör jungfruresan till Ryssland Vilka tankar man kan få "bara" av att läsa vår underbara tanttråd ♥ ♥ ♥
Sonja; Jag säger det igen, ni är familj á tres, tres bien. Söta, rara och alldeles underbara.
Cantaton; Jag har skaffat mig sovvanor som skulle göra sängutprovare avundsjuka. Dvs somnar ofta fortare än jag hinner till sängen
Didis; Ja, att vara utan varann ibland är inte så dumt.
Blomman; Föreslår att du går och kollar upp vad som händer och fötter. Usch, jag skulle få spader om det hände mitt hår nått. Kramar om, o kramar om. Och du, dax att leva ett lugnt smålandsliv nu. Du har åstadkommit mer på kort tid, än många andra skulle göra under en livstid. Applåder o visslingar.
Heloise; Vi har festat på tomtegröt, mackor m sylta o rödbetssallad varje adventsljus- tändning i år. Underbart gott.
Vad många sångare det finns i denna tråd, själv sjunger jag hellre än bra. Men jag älskar att gapa loss, dessutom gör jag vad sonen kallar för skumma moves
Fjosok; Min son 31 år fick sånna symptom förra året. Nu har han slutat dricka kaffe o känner sig frisk. Iaf ta det lugnt, stress är inget att leka med.
Mmmmmmmmm .......... Jag börjar närma mig Lasse igen, det har verkligen varit en konstig period. Han trodde att jag inte ville gifta mig m honom, på riktigt. Känner mig fortf lite obstinat tvärtom, kanske någon sorts trotsålder Har haft svårt att fokusera ......... mmmmmm
Ha det mer än bra mina vänner!! / Liz
Hmmmmm..... jag vet att Angelikasen hjälpte nån här i tråden med bröllopsfoton. Tror det var Troll1, så kanske kan du få tag i henne genom att inboxa just Troll1.
Skönt att höra att din pappa kryar på sig Cantaton.
Solde; Använde du Ior i din predikan? El har jag rört till det hela. Coola katter ni har.
Fjällbruttan; Såg att någon söker en tårtexpert här på BT, och vi är många som saknar dig vännen.
Frulle; Det är klart du ska göra ingreppet hos den bästa. Bara det bästa är gott nog min vän.
Heloise; Familjebil ........ var ett tag sedan jag var inne på det spåret. Men mitt hjärtegull Smilla körs omkring i en rekordelig o bastant ny Volvo
Fjosok; Nej, nej, nej .......... men råsiden är snyggt. Sköt om dig.
Själv budade jag in en frisyrbok från 50- talet på Ebay, blir en julklapp till mig själv
Ha en trevlig dag! / Tant Liz
Tackar blomman, jag hugger in på lussefikat omedelbartbums. Mums.....
Kramar till alla!