Tantvarning6
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Frulle: Nä, jag är inte deppig längre efter att ha läst ditt inlägg i prästtråden
Tack för dagen GARV
Blommis; ja, vad bra det är när man har någon man kan skylla allt på. Vem ska JAG skylla på då? Sir Väs kanske?! Hahahahahaha....(garvar fortfarande)
Bra där Blommis med inköpen!
God morgon!
Här har det varit lite stressigt på morgonen.
Äldsta flickan fick akut längtan efter sitt gamla dagis och dagisfröknarna där. Lillasyster går ju kvar på samma avdelning och även om T trivs jättebra på Sexårs så blev hon lite nostalgisk på morgonen och grät och grät.
Så vi lade om morgonrutten och hon fick följa med och lämna lillasyster på dagis. Där var hennes "gamla" fröknar (ja, ursäkta men ungarna kallar dem fröknar) och det blev stora kramkalaset och hon fick insupa lite dagisatmosfär, kolla på sina "konstverk" som fortfarande hänger kvar där osv. Sen var hon nöjd och vi kunde åka till Sexårs. Puh...
MV85; helt rätt, det är HANS sak att reda upp med sitt ex. Strongt av dig att du håller dig från att besvara hennes psychomejl! Hoppas hon ger upp snart.
Dfk: Jag tänker också behålla min ett tag till. Känns så jobbigt att byta nu när vi gift oss och allt
TUR man har er så man får spy ur sig skiten och sen tralla vidare
Frulle; Vilken lägenhet blev det?! Jag hänger inte med...
Den som Cantaton visste vart den låg?
Gud så härligt för er att det löser sig
God afton!
Tinker: Svårt läge. Prata med föräldrarna, kan det funka? Fan, sånt där kan vara så känsligt.
Men de kanske inte vet om att flickan är sugen på mellis varje dag.
Jag skulle vilja veta om det var min flicka...
Min T hon åt tidigare bara en smörgås här hemma och skulle sedan äta frukost på sexårs var det tänkt. Efter ett par veckor frågar läraren om hon äter frukost hemma. "Nej, hon ska äta här" svarade jag. Då visar det sig att min T hoppat över frukosten varje dag och sagt att hon äter hemma.
Varför??? Jo, när jag började fråga henne så visar det sig att det är så få som äter frukost, de flesta leker och spelar spel innan själva verksamheten kommer igång kl. 8, och då hinner hon inte vara med om hon äter frukost.
Så nu äter hon stadig frukost hemma istället.
Inte samma sak som i ditt fall, men barn kan vara luriga, som du vet.
Heloise; Hur är läget? Har ni påbörjat Projekt Bebis eller övar ni fortfarande
Kram Fjällis!