Tantvarning6
Hejsan på er!
Jag är såååååååååååååååååå trött, huvudet (panndelen dunkar), o min hals börjar svida. Satt och glodde på dumburken då sonen kommer intassande till tv-soffan, aldeles nyvakenruffsig och feberglansig i ögonen. Han lyckades knö in sig i soffan, och somnade mot mitt bröst. Gud, vad mycket jag älskar den ungen o vilken enorm kärlek som strömmade igenom hela min kropp under timmen som han sov. Är det inte underbart att känna sån kärlek.
Annars så har jag blivit singel, jag orkar inte mera .......... Lasse är ledsen, sårad och förmodligen arg. Egentligen har ju inget hänt, ni vet så man peka ut att det här, o det här ...... Jag kan inte kommunicera med honom, jag orkar inte försöka längre, och jag måste göra ett j-a obekvämt val. Jag mår med andra ord skiiiiiiiiiit! Men, vad fan det handlar ju om hela mitt resterande liv. Jul eller inte ........ folk kommer att förvånas till den milda grad att det bildas frågetecken på deras pannor Ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... det var Liz posttraumala känsloskrik
Dock älskar jag snön som kommit, m ska njuta mycket innan det är dax för slask. Dessutom är jag nöjd med vår julpyntade lya.
Vi skulle ju åka upp till Smilla med familj, men som sagt nu är Robin sjuk ........... så. Ja, det kommer dagar efter jul oxå.
Nu blir det varmt te iaf och jag tänker på er alla. och tycker såååååå mycket om er. Just nu diggar jag den här låten.