• Villemoa

Tantvarning6

Här är en till tant som befinner sig i sthlm, fast på permanent basis då

Fick ett sånt roligt sms nyss från en, för mig, totalt okänd person. Det stod: "Hej. Allt bra med dig? Kommer du på maskeraden på lördag? I så fall kanske vi kan vara det kinky paret, med lite nitar och läder eller skall du vara nått annat? Kram Jonas"

• Villemoa

Tinker; you go girl, däng till med handväskan bara!!

lillabruden; din kusin är ju ett riktigt praktexemplar! VAD ska hon med DINA bröllopsbilder till!!!!

Kramar till alla!

• Villemoa

Spelas på Circus Cantaton.

Skulle för övrigt gått på den (fick det som bröllopspresent) men så blev barnvakterna sjuka dagen innan så det bidde inget Cats för oss inte

• Villemoa

Du var jättefin Cantaton!

MV; usch och fy för svininfluensan! Krya på dig snart!

Kramar till alla andra goa tanter!

• Villemoa

Bobou; jag beklagar sorgen! Jag tänker på dig. Många kramar

Tinker; starkt jobbat!

Cantaton; hoppas, hoppas det blir en artikel!

Kram till alla!

• Villemoa

Näää, trist!! Krya på dig SNART!!

Cantaton skrev 2009-11-25 12:42:24 följande:
    Hallo tants. Idag är jag sjuk Trist.
  • Villemoa

Kan ju vara en reaktion på allt som hänt också. Träna ska du absolut inte göra när du är förkyld!! Bättre att stanna hemma och bädda ner sig i soffan med nåt gott att mumsa på

• Villemoa

Nä precis! Även om jag borde hålla mig borta från allt det där mumsandet på goda saker...

Cantaton skrev 2009-11-25 13:25:17 följande:
    Eller hur Men jag kan inte mumsa på alltför mycket gott...
  • Villemoa

Såna saker kan man leva på länge!

Håller med dig; mörka jävla årstid!! Fast idag är det förhållandevis ljust hos mig och jag har till och med sett solen! Känns som att återse en gammal kär vän man inte sett på evigheter!!

Frulle skrev 2009-11-26 13:25:53 följande:
    Hej alla,Det är så många som är hängiga och deppiga nu!! Mörka jävla årstid!!Jag blev dock glad nyss.. Det kom in en kille till mig här i receptionen och TACKADE mig för att jag är så glad och ler! det gör hans dagar lättare sa han!!
Svar på tråden Tantvarning6