• Frulle

Tantvarning6

ahaaa! Ja jag fick för mig att du suttit och pratat bröllop innan nämligen!
    Ok då är jag med.

haha ja samban hinner ni med den också. Sen när man är gift blir det inte så mycket samba.. Mest lite stretching lite då och då bara..

MV85 skrev 2009-10-26 14:20:04 följande:
    Frulle: Jag och min tilltänkta m2b gick isär i början på juni och jag har sedan dess varit ensam. Därför har jag inte varit så aktiv här på forumet.Sen har jag nu träffat någon.. Vi träffades första gången i mitten på september och har nu i natt sovit tillsammans för första gången... Bara sovit alltså... Vi har fortfarande inte gjort den vertikala samban alltså!Men allt känns vääääldigt bra! Jag går på moln!
  • Frulle

Ååå jag tror vi måste skjuta på vår flytt faktiskt. Var där idag och kollade läget och MY GOOOD va det ser ut!!
    Dom kommer aldrig hinna klart med allt. PLUS att jag hade dit en elektriker ikväll. Han sitter nog och räknar på priset nu så vi får se vad han ska ha. Det är en MAJOR renovering vi gett oss in på..

Ge mig styrka!!

• Frulle

Va?! Men fy fabian va läbbigt!! Lycka till!!! Hoppas såååå att det inte är något allvarligt.
    Cantaton skrev 2009-10-26 19:14:19 följande:
    Pappa hittades medvetslös i sängen... nu är han på sjukhus. Min faster (och bror och syster) ringde precis. Och ingen vet nåt... mer än att han hade huvudvärk idag och jobbade hemifrån. Så läskigt. Han mådde ju så bra igår när vi var där o firade hans födelsedag. Det är läskigt... ska strax till sjukhuset...
  • Frulle

Men vad händer med familjerna?!?!?

• Frulle
    Tänker på er!
    Cantaton skrev 2009-10-26 21:09:11 följande:
    Jag sitter på intensiven. Har inte fått träffa pappa än. Han har fått en hjärnblödning... Så det är väldigt allvarligt.
  • Frulle

Hej du kloke tant liz.

Ja jag vet. Det går så snabbt. Men nu har det blvit ännu mer. Hade dit en elektriker igår och han kommer nu kosta 20,000 till. Jösses. Vad har vi gett oss in på?!

Im yours skrev 2009-10-27 08:02:40 följande:

Cantaton; Vilken pärs, vet hur det känns. Kramar om dig, o hoppas att det går bra för din pappa ♥Thinker; Samma sak till dig. Ta hand om dig!lillabruden; Är så glad för att du inte är skadad!!! Kram. Sonja; Whats up gumman? Tänker på dig!Blomman; Om jag hade sånna finna balkonglådor, skulle jag skrika ut min glädje. Jättefina mattor. Föresten, du ska oxå ta hand om dig. Aleta; Vad gott, vi är ena riktiga chokladälskare i min familj. So bring me some.Frulle Mulle; Men, fick ni inte nycklarna till lägh alldeles nyssens?? Ta det lugnt, allt ordnar sig. Visdomsord från tant Liz ♥Ja, hörni! Nu har jag skrivit mitt 2.a treatment. Yes, igår brann flitens lampa, o jag tänkte på er alla. Tänk vad mycket som hunnit hända med oss i tråden. Helt facinerade. Love you all.Själv satt jag o plitade ner konflikter passande min familjefilm. Alltså inga brutala scener, inga stackars barn som ska tuktas till att ta hon om miljön etc, o självklart inga religösa el politiska spörsmål. Lilla Smilla och Herr Tiger, som min story heter nu, är jättespännande att jobba med. Med andra ord; I like it. Det finns så mycket sprudlande intelligens, kreativitet och orddansande bara i den lilla grupp jag ingår i. Om man tänker på vad mycket sånt kunskap som liksom aldrig får komma till tals, aldrig synas.Det är då mina vänner, man förstår vidden av den lycka man harsom får syssla med någon form av konstnärskap.Idag ska jag ta det easy, för imorg ska jag och sonen till Ullared och huliganshoppa. Hmmm ...... blir intressant och kul.Sedan har jag fått en kryssning for free, åker m Cinderella 2 nov. Båda dessa resor innebär julklapsköp, love that.Vi planerar en resa till Ö-vik, måste få in real life-pussa på Smilla (världssötaste barnbarnet). ♥ ♥Jag har som ni vet även blivit inbjuden till vår stads fina slott. Så till dig som svarar då bostadsbolaget vill att du ska tycka till. Se upp, för just du kan bli en del av en bok Föresten, ett filmtips. Se The Ugly Truth. Rolig som faan www.youtube.com/watch Ooooooooooja. Jag kollar in sommarkläder nu!!!Ha det nu så bra mina vänner. Ny dag nya möjligheter. Puss, puss
  • Frulle

Då tycker jag du skiter i soppan nu! Ignorera den så kanske den försvinner?!
    Det hade jag gjort och OM den mot all förmodan inte har försvunnit i morron så kan du ta tag i det problemet då!

Cantaton skrev 2009-10-27 18:18:37 följande:
    åh, jag går under... nu skulle jag göra min sista soppa... ni tror inte att jag tappar greppet om burken samtidigt som jag mixar o nu har soppa på tre väggar, hela diskbänken och spisen, hela mig och över all disk... åh, vad jag inte orkar mer.Det enda jag faktiskt åstadkommit idag förutom att sova och handla mat var just att göra rent i köket. Diska all disk, torka av alla skåp, kakelväggen, diskbänken... Heeeelt förgäves... och nu orkar jag inte torka bort nånting alls. Det är ju ÖVERALLT.
  • Frulle

Va skönt med operationen!! Att den gick bra alltså!

• Frulle

Va gott.
    Själv smällde jag i mig en McFeast DeLux.

Cantaton skrev 2009-10-27 20:41:25 följande:
    O nu har jag fått i mig alla nötterna
  • Frulle

Ja McFeasten är sååå god. Extra stor med en massa majjo (är det väl?!) och extra ost.

Svar på tråden Tantvarning6