Tantvarning6
Nu har jag varit duktig tant!
Storhandlat på Lidl. Lyckades inhandla råvaror för middagar i 14 dagar farmöver för bara 1022:-.
Nu har jag varit duktig tant!
Storhandlat på Lidl. Lyckades inhandla råvaror för middagar i 14 dagar farmöver för bara 1022:-.
Har funderat på att pallra mig iväg till IKEA imorgon, men jag drar mig för just det där monterandet...
Maken är borta en vecka så jag kanske skjuter på det tills han är tillbaka. Hmm får se hur det blir.
Och eftersom jagär ensam vucen hemma så blir det nog inget vin för min del även om jag är bra sugen. Kan liksom inte bälga i mig en hel pava själv. Ska upp tidigt imorgon och köra till äldsta sonenes innebandy match....
En dag i taget är enda sättet.
Skönt att du har sambon och skönt att du har en massa saker som sysselsätter dig även om det är tungt.
Tror det skulle bli ännu tyngre om du fick för mycket tid att tänka.
Hej å hå!
Spring och köp en triisslott för b*velen...
Med ett sånt flyt kan du inte annat än vinna.
Men eh han dum eller?
Kan han inte förstå att den där "heta" bruttan är hans och han ska bara vara stolt..
God eftermiddag tanter,
Nu är jag hemma igen. Sonens lag vann med 7-2 dock blev en av hans bästa vänner skadad och fick köras till sjukhus efter att knäet fått en smäll.
Sitter och lyssnar till remeberence day celabration live från London - Pampigt!
Jag kan knappast påstå att jag är övertygad när det gäller UK?s utrikes politik av idag, men jag tycker det är vackert hur dem hyllar de som get sitt liv under första och andra världskriget och kämpat för de det trodde på.
Mulle ? det går upp och det går nere. Kan ärligt säga att jag de senaste månaderna också varit nära att packa makens väskor åt honom. Prata är enda du kan göra och var stark! Om prat övergår i skrik ta en ?timeout? Funkar inte bara på barn?.
Sonja ? han är en pärla och ibland måste man putsa dem för att se glansen!
Kjell ? jag måste nog ta besöka dig i den kyrka! Låter som ni har en väldans massa kul för er.
Till alla kramar i massor!
Åhh va kul!!!
Så himla härligt att höra efter allt kämp som varit.
Hoppas sonen också känner sig nöjd med sin insats.
Dags att plocka fram handväskan och prata med plånboken?
Har ni betalat allt redan?
Om inte tycker jag ni kan meddela dem att för varje dag dem är försenade så drar ni era extra boende kostnader från slutbetalningen.
Om ni har ett avtalat datum så är det avtalsbrott så ja ni borde kunna kräva för de omkostnader som dem åsamkar er genom att bli försenade.
Å blir så arg på sånt där! Känner hur hornen växer i pannan på mig.
Har för femti elfte gången förklarat för 15-årigen att nej du får inte stanna på ett internetcafé hela natten på fredag...
Vilket språk ska jag säga det på för att han ska fatta? *suck*
Är så trött på dessa eviga maktkamper.