Daa, hon är 9 år! Hon pendlar mellan att vara världens finaste och gosigaste tjej till att vara en liten dracula med huggtänder!
Jag tycker mest om den gosiga sidan....
Sonja, vacker som en ros!
Jag skrattade när jag läste det där du skrev om din dotter som kläckte ut sig massor av tokiga ord på rysska till farfar!
Herregud, det måste både ha varit hemskt pinsamt men också hysteriskt roligt på samma gång!
Min yngsta hon sa något mycket "angenämt" ord på en middag vi var bortbjudna på, hon var tre år då och tittar på min kusin och säger med hög och klar stämma "pisspotta" till henne. Alla gapade och det blev en riktigt pinsam tystnad en stund!
Ja då förstod jag ju att hon tittat för mycket på Madicken.
Fjosok, var nu rädd om dig!
Passion, det låter som stressrelaterat men kolla för säkerhetsskull upp dina blodvärden. B-vitaminer kan hjälpa, ibland också lite extra kisel som silica. Har man låga järnvärden kan man också tappa hår. Men järntillskott ska man bara ta extra om man verkligen har en brist på det. Hormoner kan också mycket väl spöka.. Nu gjorde jag ingen klokare, men det är några faktorer jag kan tänka mig.
Soldemor, åh vilken nervpers med kissen som var borta. Skönt att den hittades inte alltför långt bort!
Kramar till alla!