Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

Det är precis så jag ser min bukett framför mig när tänker på bröllopet Stora mörkt mörkt röda rosor tätt ihopbundna i en ganska liten rund bukett, åh så vackert!

• lillalyckan
    Bettertogether skrev 2009-10-14 23:57:22 följande:
    Är det månne kilimanjaro du har sett? www.hasler-blumen.ch/sortiment02/Rose%20Kilim...
    Sicka tokiga blommor! Men tuffa

Jag tänker ha en enkel bukett som inte kostar en massa pengar för jag tänker lämna ifrån mig den så fort vi kommer ut ur kyrkan så den behöver inte hålla så länge

• lillalyckan
    ALLIMA skrev 2009-10-19 10:47:00 följande:
    spunge : Vilket datum? Skriv in dig i listan. Välkommen! Vilket gäng vi börjar bli! Lillalyckan, jag och svanboet samt nån fler var med från starten och nu....!!!!!
    Och det är snart ett år sen, första tråden startade vi i januari! Om det fortsätter i den här takten är vi snart gifta allihop!
  • lillalyckan

Vid vårt första utkast blev vi nästan 20 pers färre än vad vi hade tänkt. Skönt när det är åt det hållet istället för tvärtom. Jag är lite kluven åt hela bröllopsgrejen. Jag tycker absolut att man ska spara ihop sina pengar och vänta tills de finns för att man ska kunna få sin drömdag. Men sen nästa sekund så tycker jag att vi kan gifta oss nästa månad för det enda som egentligen räknas är ju att jag får vara hans fru. Allt annat är oviktigt.  Det hade ju varit roligt att få all lyx men det är faktiskt oviktigt... Ja, ja, vi får väl ta det lite som det kommer antar jag...

Nu sitter jag med en trött kropp (feber) och en öm rygg (ny jääättestor tatuering) och tycker väldigt synd om mig själv hemma i soffan, måste vara därför jag är så gnällig...

Vad kul att tiden ändå har gått så långt så att det faktiskt börjar bli lite riktigt planerande nu!

• lillalyckan
    ALLIMA skrev 2009-10-24 18:57:54 följande:
    För tidigt? Jag har redan sen flera månader sen fyndat på SLOGGI rea sömlösa trosor och string i vitt som jag tänker passar oavsett vilken klänningstyp det blir. Nu har jag sett på Blocket fina stövletter i silver som ju passar att ha både ute och inne på vårt vinterbröllop. Vad tycker ni: är det för tidigt att slå till och fynda skor innan klänning osv. är klart? Färgtemat är dock klart...
    Man skulle ju kunna säga att det är för tidigt men du känner ju dig själv bäst, om du kommer att ångra dig 30 gånger är det för tidigt men om du tror att du har hittat rätt tycker jag att du ska köpa, trosorna kan man ju alltid använda ändå och skor kan vara galet svårt att hitta rätt. Jag röstar för köp!
  • lillalyckan

Vet ni... Jag tänker nog lämna er... Verkar som att det blir bröllop i dec 2010 istället Men jag kommer antagligen inte kunna låta bli att följa er ändå

• lillalyckan

Ja! Lite ändrade planer i livet, om vi ska kunna få allt vi vill så måste vi helt enkelt flytta på saker, och för en gångs skull var det på ett positivt sätt

Niini: Nu är du fast! Det går inte att sluta när man väl har börjat!

• lillalyckan
    svinto83 skrev 2009-11-10 21:54:45 följande:
    jag stog oxå o kollade bröllopstidningar idag men jag bangade... tänkte att det är för lång tid till dess... hehe men om ni köper så kan ju jag :D
    Jag har köpt bröllopstidningar sen i januari!!! Hahahaha
Svar på tråden 2011 brudar del 4