2011 brudar del 4
Jag har varit så insnöad på brudorkidé.. Men vet inte hur jag ska göra för att få mer färg på buketten! Nu börjar det luta mer och rosa/lila rosor och kanske murgröna eller nåt sånt för att få lite häng på det hela :)
Jag har varit så insnöad på brudorkidé.. Men vet inte hur jag ska göra för att få mer färg på buketten! Nu börjar det luta mer och rosa/lila rosor och kanske murgröna eller nåt sånt för att få lite häng på det hela :)
Gjorde ett första utkast av gästlistan för nån dag sen, ca 100 pers! Vi hade mer tänkt oss max 60 :S Undra om man får börja skala bort någon eller bara hoppas nån tackar nej (en del bor i Tyskland så de kommer troligen inte).
Sen ska jag kolla med mamma när vi ska o kolla på klänning, längtar så sjukt mycket! Mest är jag väl nyfiken på priset på min drömklänning ;)
Själv har jag skor sedan två år tillbaka :D Ska ha samma skor som när jag tog studenten, ca 5 cm klack, vita med öppen tå, rätt klassiska klackskor. Och sjukt bekväma!
Impulskollade på ringar idag o hittade världens mest facinerande ring! Såg ut att bestå av tusen små diamanter men egentligen var det bara mönstret som spökade. Asigt snygg o endast 200 euro :)
Jaa, det är väl en ekoshop där brevid joo.
Vet ni vad jag gjorde idag?! Införskaffade min första bröllopstidning :D *stolt*
Varför ska det finnas så många fina klänningar, ibland önskar jag att det fanns tre att välja på så man inte skulle behöva fundera så mycket! Kan man ha 10 klänningar att byta mellan tror ni? ;)
Vissa har köpt klänning idag :D
Under 1½ år kvar nu :D
- Klänningen köpt
- Gästlistan: första utkast gjort
- Ringarna halvt färdigbestämda
Sen är väl resten mest förslag, drömmar och exempel :) Försöker fortfarande mest samla på oss idéer..
Var på begravning igår vilket fick mig att inse vilken präst vi vill ha, klart fan att man ska ha nån som "känner" en (dvs bl.a. döpt mig). Desvärre skulle han gå i pension om ett år men sa att det vore jättekul o viga oss så det vara bara att ta kontakt när det närmade sig så skulle han nog ordna det :)
Jaha tjejer! Sista året med planering har dragit igång och vi har till råga på allt gått o blivit helt nykära! Det är underbart!