Jag hittade inte MIN klänning när vi var iväg och provade (hittat min på nätet) men jag vet känslan. Man känner sig så vacker. Min m2b tog också bilder och skrev sen i sin status på facebook att jag skulle bli en vackraste bruden någonsin! Blev så glad att han oxå tyckte det var specielllt. Är glad att vi delade den stunden, man läser ju om många som går och provar med kompisar istället.
ona skrev 2009-10-26 21:58:10 följande:
Jag måste bara skriva av mig. Jag är så kär, i min m2b förstås. Idag gick vi på stan och svängde in via Lagerhaus, där han började titta på dekorationer till festen! Och ikväll var vi till en blomaffär då han började titta efter blommor till brudbuketten! I fredags var vi och tittade (prövade) klänningar åt mig, och när jag då hittade "min" klänning (den andra jag prövade) blev han så rörd att han blev helt tårögd. Han bara satt och knäppte kort efter kort... Så nu har vi börjat komma någonvart, har planerat och funderat hela helgen. Men så ska han ju på jobb igen och då händer ju ingenting. Suck. Inte kul att vara (blivande) sjömanshustru...Men fy vad man känner sig vacker i brudklänning! Jag grät när jag prövade den jag förälskade mig i! Det är ju nästan så att man skulle kunna gifta sig varje vecka.