Inlägg från: chokladmonstret |Visa alla inlägg
  • chokladmonstret

JUNI 2010 nr 3

Bettertogether hehe jag var å köpte gröna servetter igår på IKEA och funderade då på om det skulle passa med just gröna på ett bröllop men eftersom vi har den färgen med på annat så tänkte jag testa, nu när jag vet fler som ska ha det så känns det mer rätt =)

• chokladmonstret

Nä jag funderade på att vika dom med en vit kaffeservett och besticken i. Vi kommer ha plastbestick så tanken är att få det mesta att ligga kvar om det skulle blåsa in lite i tältet eller så.

• chokladmonstret
    Converse skrev 2009-10-13 10:47:32 följande:
    Vad ska ni ha för ringar och klänningar? Bilder tack
    Har lagt in några bilder men sambons kläder är inte riktigt som på bilden men nästan och bilden på platsen vi ska gifta oss vid är lite dålig.
    OBS vi har ett tema bröllop (Fantasy)
  • chokladmonstret
    ona skrev 2009-10-16 20:58:33 följande:
    Äntligen! Jag har hittat min klänning! Den är helt perfekt, draperad precis som jag vill ha den, rätt skuren, med andra ord; drömklänningen!Dessvärre är den i fel färg. Champagne. Jag vill ju ha en vit-vit klänning! Och så tror jag att den är i "fel" material. Hur ska jag göra? Det är en Asperaklänning. Någon som vet?
    Har du bild på den? det kanske går att sy upp en likadan men i tyg du gillar??
  • chokladmonstret

Hej tjejer var länge sen jag skev här men håller endå ett öga i tråden.
    I höstas gjorde jag iordning själva inbjudningskorten men nu måste jag skriva själva inbjudningen som ska klistras in i korten och det är ju verkligen inte det enklaste, jag klistrar in det jag kommit på men hjälp mig gärna med att ändra den så det låter bra =)

Jag tänkte skicka dom nu i januari var å köpte en skrivare till datorn häromdagen så jag får ut det på papper =)
    Ska bli skönt sen när alla vet så man slipper smyga.

Välkommen

Vi gifter oss i humhum utanför humhum
    i närheten av stranden.
    lördagen den 26e juni kl 15.00.

Därefter blir det middag uppe vid stugan och förhoppningsvis
    en underbar kväll.

Klädsel: Vi har valt att ha temat alvbröllop och skulle vara jätte glada om ni försöker anpassa klädseln efter det.

För mer praktisk information besök våran blogg:

humhum.blogspot.com/
    Lösen: humhum
    Har du inte tillgång till dator så kan du bara ringa.

Osa 30

Anna 07000000
    Anders 07000000

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3