Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

JUNI 2010 nr 3

vi sitter just nu och filurar ut vad vi ska äta. Oxfile är iaf klart men vad det ska vara till vet vi inte riktigt... det blir buffe som vi ska servera och vi måste nog bestämma ungefär vad vi ska ha innan vi bokar tid hos cateringfirman för provsmakning. :S
    Känner att mat/ring och inbjudningskort är en enda stor röra. Är jag den enda som känner ibland att all planering är för mkt. jag blir så less så jag vill spy. (kan kanske bero på att jag pluggar heltid samt jobbar flera gånger i veckan)

Men klänningen är köpt iaf! DET känns underbart!

• Ellabay

ONA: Du har så rätt så!!
    Men tror jag känner så över allt nuförtiden. Skolan känns bara som ett enda stort jobbigt moment just nu. Vi ska ut på praktik nu i fem veckor och jag ser inte alls fram emot det. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig under täcket och sova i en vecka.

usch ursäkta mig för min bitterhet just nu. :(
    angående maten så kommer de nog bli ca 3-400 kr per person för maten. Är inte riktigt säker på kostnaden. Det är min pappa som betalar maten+spriten och jag är EVIGT tacksam över att han lägger ut den summan. :)

• Ellabay
    ona skrev 2009-10-14 19:32:21 följande: