Inlägg från: Love2010 |Visa alla inlägg
  • Love2010

JUNI 2010 nr 3

Hej försommarbrudar,

här kommer en till, 5 juni är det dags!

• Love2010

Hallå och gott nytt år alla junibrudar!

Tycker det är så roligt när jag ser 19 juni att folk ska gifta sig då (samma som Viktoria & Daniel), det är ju min födelsedag. Det kommer nog bli en av de märkligaste födelsedagarna i mitt liv då inget fokus ligger på mig utan på alla som gifter sig, och självklart Viktoria & Daniel då. Haha!

Nu närmar det sig, om 5 månader är det på gång!

• Love2010

Tausen: Det är ju er dag iallafall. Så tänk inte på det. Er dag kommer säkert bli kanon!

• Love2010

Åhh missLi vi har samma datum! Kul!

• Love2010

Vi har inte bestämt vigselplats och lokal ännu trots tiden. men vi känner oss inte stressade utan vill göra det tillsammans så vi planerar när vi har tid. Men troligtvis blir det en kyrka så alla kan komma och säga grattis. Det blir en privat middag för de kanske 30-40 närmaste inget jippo med andra ord.

Det blir spännande och planera detta kommande veckor.

Vi ska troligen också berätta för våra familjer nästa vecka, vi har hållt pipen sedan April så det börjar bli ohållbart! ;)

• Love2010

hej hej! Ja det varit en utmaning emellanåt. Ibland går det jättelätt, när vi tänker på att om vi ska få ha det som vi vill ha det, då är det inga problem och hålla pipen. Men ibland har det varit jättesvårt då vi samtidigt vill berätta för familj och vänner att nu är det äntligen vår tur. :)

Nu börjar det bli pinsamt nästan och va tyst då det är bara 5 månader kvar. haha!

Snart behöver vi inte hålla pipen längre!

• Love2010

April 99:Ja det känns som vi är en hel del 5juni-brudar men vad vi ska njuta av vår dag med våra m2bs! Och ni andra självklart också :) Det är så kul och gå på bröllop tycker jag själv, två liv blir ett - vilken grej egentligen!

MissLi: Ja vi har varit ihop i snart 6 år och det blir en hel del svävande svar här också. haha! Men vill man hålla pipen så går det! Vi har valt att hålla pipen för att inte få någon cirkus kring detta. Det är ju vår egen dag..

27juni2009: Du är så välkommen! Hur är livet som gift? ;) Säkert ingen större skillnad men kan vara intressant bara .

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3