JUNI 2010 nr 3
Vet inte riktigt vilken juni-tråd som gäller, men jag hakar väl på här också i alla fall! 5 juni är det för vår del!
Vet inte riktigt vilken juni-tråd som gäller, men jag hakar väl på här också i alla fall! 5 juni är det för vår del!
Aah, då var det fel färger ändå... Men en billig panelgardin borde ju inte vara så svår att hitta... Får nog höra med mitt festställe först dock, de ordnar så mycket med dekorering själva. Plus att det var väldigt smala bord...
Lina o Peter skrev 2009-10-17 08:30:11 följande:
Så här har vi skrivit:
Familjen Svensson
Vi har den stora glädjen
att bjuda Er till vårt bröllop!
Martina XXX
och
Johan XXX
XXXkyrkan
Lördagen 5 juni 2010 kl. 15.00
Därefter bjuder vi till
bröllopsfest på XXXgården
Klädsel: Kavaj
Osa: senast 9 maj
070-xxx
Värdpar: Anders XXX & Malin XXX
070-xxx
Vänligen besök vår hemsida www. xxx .se för ytterligare information.
Woho, igår var de exakt ett halvår kvar för min del!
Hallå brudar, vad händer? Varit tyst i tråden alldeles för länge nu!
Idag impulsköpte jag 8 stycken ljus på Ica när jag bara skulle köpa lite mat. Rosformade med silverkanter, passar vårt färgtema perfekt! :)
i108.photobucket.com/albums/n38/Tina927/Others/9d2a332a-3ddd-447f-8507-19623e4fb31.jpg
De fanns även svarta med silverkanter samt röda med guldkant. Finns kanske inte i alla Ica-butiker, för det är tydligen upp till varje butik vad man vill ta in, men är det något för er så kika in i närmaste affär och fråga! :)
De är rätt stora (inte som vanliga värmeljus alltså), har en brinntid på ca 7 timmar står det, och kostade 21,90:-/st.
Gott nytt år alla juni-brudar! Vi ses nästa år, året då vi alla ska gifta oss!
Kram
Ja jag har längtat så tills det bara bli detta året, för nu ska jag sätta igång mer på allvar. Jag ska mäta mig och beställa min klänning denna månad har jag tänkt, och så ska jag nog skicka ut inbjudningarna. Hade tänkt skicka i februari först, men nu kan jag inte hålla mig längre snart. Ska bli så skönt att slippa bita sig i tungan hela tiden för att inte försäga mig. När ska ni andra skicka ut inbjudningarna??
Här är en till som valt att hålla tyst om allt tills inbjudningarna går ut. Vi har bara berättat för närmaste familjen (föräldrar och syskon). I början höll jag på att explodera, sen började man vänja sig, sen höll man på att försäga sig, sen blev det så naturligt att man knappt tänker på det längre. Vi är så vana att hålla tyst om det, så vi kommer antagligen hejda oss även EFTER inbjudningarna har gått ut för att sedan inse att det ÄR okej att säga nåt, haha.
Guu vad jag längtar tills man slipper hålla tyst i alla fall, bara några veckor kvar nu...!
April 99:
Va tråkigt att de inte kan komma. Hoppas det löser sig med den 12'e istället då!
Nu har jag suttit och gjort de sista stämplarna till inbjudningskorten, puh! Nu ska det bara klistras fast alla delar och knytas rosetter på dem. Ska nog skicka ut dem i slutet på januari eller början på februari (alternativt se till att de kommer fram till den 5 februari då det är exakt fyra månader kvar).
Tausen:
Hehe... men är du uppe så i ottan och gör kort lär du nog vara klar innan solen går ner idag! :)