JUNI 2010 nr 3
Hej hej, här kommer en från den andra tråden. Har lagt in en länk till denna på den jag startade så att folk hittar hit.
Hej hej, här kommer en från den andra tråden. Har lagt in en länk till denna på den jag startade så att folk hittar hit.
Kika in på Kinaklänningstråden och kolla runt lite vad det pratas om där, där kan man få svar på det mesta som rör kinaklänningar.
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3524888.html
Här e länken....
I Kalmar är det lite olika, vissa tar från 600-900 kr timmen för uppsättningen samt 400kr extra för make.
Andra har paket pris från 2800 ?! osv osv
Själv har jag en tärna som ska hjälpa mig med håret, beställa löshår osv, samt make up. Hennes syster är make up artist o modellar lite, så vi skulle fixa nån super makeup som håller gela dagen :)
hela dagen menar jag, lite knepigt att skriva med en bebbe i knät som sparkar på tangentbordet med fötterna....
Vi har äntligen hittat en plan B, Plan A gick lite i stöpet då stället lite snopet gick i konkurs, tur att man inte skulle gita sig i Oktober ;)
Nu har vi bokat stuvenäs gästgiveri till vigsel och fest, och bröllopssvit såklart.
-5 JUNI-
Cotopaxi
JBB
yatzy86
josefineoerik
05juni2010
ona
Kribban
-12 JUNI-
Grisbjörnen
han och jag
Plutten2010
Yoodie
Gumzan
-16 JUNI-
RocknRolla
-18 JUNI-
1willB2
-19 JUNI-
AGITI
bettertogether
Cina66
Converse
Gerberan
Tinndra
Tausen
Lina o Peter
-25 JUNI-
ellabay
Bellatrix1982
-26 JUNI-
GrodanoJag2010
jessie81
krutt
chokladmonstret
Cessan78
hihi jag var tärna för några år sen i just sånt väder 25 grader. det var lite varmt om rumpan kan man säga;)
bruden hade lite luftigare med underkjolen.
Jag som älskar prickit har sett ett UNDERBART paraply som jag bara vill vill vill ha..... www.systerlycklig.se/
åååå vilka fina bilder det skulle kunna bli ......
grattis grattis!!!!!
vi har 12 juni o det betyder att det är 5 månader o 7 dgr kvar, hjälp!!! tur att jag har handlat grejer till inbjudings korten idag. Måste nog börja med dem typ NU!
någon som beställt klänning från landy? hur lång tid tog det?