Jaa, väldigt tyst här, och tystast av oss alla är väl lilla jag som hållit mig i bakgrunden. Min mamma är ju sjuk, och det har bara blivit sämre, så min energi ligger just nu på att resa fram och tillbaka till henne och att orka med skolan och julfix och sådant. Ibland får jag panik, ibland känns det som att allt löser sig småningom. Upp och ner, som en berg- och dalbana.
Martinaa: Det är roligt när man hittar saker till bröllopet sådär! Bara att passa på när det finns! Såg själv glas på Ikea idag som skulle passa till vårt tema, men köpte inget av någon konstig anledning..
Tausen: Underbar klänning! Du fullkomligt strålar i den! Så ska en klänning vara!
Ellabay: Ja, det gäller att passa på nu, jag tänkte i liknande banor, eller att lösa in guld nu och få pengar och spara dem tills guldpriset gått ner (=billigare ring). Fast då kan man ju bli blåst på konfekten ifall guldpriset stiger ytterligare..
Bettertogether: Exakt! Bröllopsplanering/BT-häng och julfix är ingen lyckad kombination, iaf inte för mig. Vi har ju hela våren på oss!
Nej, vad tusan gör jag vaken nu, jag skulle ju lagt mig för länge sedan. Energi mitt i natten, som vanligt. Värre att hålla sig vaken på seminariet imorgon bara.. :)