Inlägg från: Selma2010 |Visa alla inlägg
  • Selma2010

Resa mera

Åhh! Detta blir helt klart en favorittråd! Jag och sambon planerar alltid resor och helst ska det vara något nytt. Jag anser att jag måste varit i minst lika många länder som min ålder, just nu ligger jag på ett för lite så måste fixa det.

Var förra helgen i Athen (tyvärr inte ett nytt land...) men nu planeras mest bröllopsresan, 5 veckor i Australien!

• Selma2010

ja Australien är verkligen drömmen, extra roligt att det är bröllopsresa, vill verkligen uppleva saker på den resan!

Jag är uppe i 27 länder så har väl turen att jag ännu är relativt ung Sambon är uppe 40 länder så han skulle kunna ligga på latsidan några år men hur kul är det.

Vi får nog ta en kryssning till Riga någon helg, bara för att

Vad är häftigaste resmålet ni upplevt? jag måste nog säga Syd Korea, men innan européer började åka dit, var där i 3 veckor för ca 15 år sedan, vi träffade på en vit på hela resan, mäktigt!

• Selma2010

Oj! 60 länder, bra jobbat! men varför är du avis? Måste ju ha haft massa tid och pengar för att hinna med det.

Ja Canada, det landet måste ju vara fantastiskt, ska dit inom en snar framtid. Killen pluggade i montreal så han vill visa upp allt, inte mig emot! Vart i canada lockar mest? Är ju ett riktigt stort land.

• Selma2010

Lapinette, vad härligt att ha så många resor planerade! Jag har lite ångest över att vi nu bara har en inbokad men den är ju desto bättre istället. Tror det blir svårt att få till någon mer resa nästa år, 5 veckor på en resa, ja då blir det inte många semesterdagar kvar.

Fast någon weekendresa går alltid att klämma in!

Hoppas verkligen du får åka till New York i maj, jag längtar tillbaka dit mest hela tiden.

Svar på tråden Resa mera