Resa mera
Åh va roligt! Hade gärna lusläst den andra tråden, men orkade inte riktigt när den var så lång... Får ta och hänga med här från början istället!
Åh va roligt! Hade gärna lusläst den andra tråden, men orkade inte riktigt när den var så lång... Får ta och hänga med här från början istället!
Kul att ni började snacka USA! Jag ska till San Diego på konferens i vår, och funderar på om man borde stanna kvar några dagar extra efteråt. Finns det i så fall tillräckligt att se runt San Diego eller borde man ta sig någon annanstans i Kalifornien?
Bara 13 länder på 24 år, så jag ligger lite back! Men jag jobbar på det, blir antagligen minst två nya länder nästa år! , så det är extra intressant att läsa här!
Lapinette: Ska till San Diego i april på konferens, har aldrig varit i USA så där blir det ju ett nytt land att pricka av. Det är ju supernära till Mexico från San Diego, men vi får se om det blir en tur dit eller inte... Sommaren blir antagligen i Sverige, men vi funderar på att åka iväg nästa höst någonstans, funderar på norra afrika tex egypten, marocko eller tunisien, alternativt någonstans i södra europa... Bara väldigt lösa planer än så länge!
Och så ska vi såklart åka skidor någon gång i vinter, har inte bestämt vart någonstans bara, men det lutar åt en långhelg i antingen sverige eller norge.
hej igen,
Har börjat fundera med på att bila i kalifornien nästa år... I så fall blir det antingen i maj utgående från San Diego eller i oktober utgående från Las Vegas (ska på konferens till ena, eventuellt båda ställena) och slutdestination San Francisco.
Jag skulle vilja hinna se Grand Canyon, Los Angeles, San Francisco (och kuststräckan där emellan såklart) och kanske Yosemite också? Känns som att en vecka blir lite kort eller vad tror ni?