Inlägg från: Tinga |Visa alla inlägg
  • Tinga

Resa mera

Ab fab - åh, det verkar vara ett väldigt mysigt ställe du befinner dig på.

Fårävöör - jag skulle definitivt rekommendera betydligt längre tid än en vecka om ni vill hinna med allt det du nämner. Vi spenderade 3.5 veckor på rutten SF-Yosemite-Death Valley-Las Vegas-Grand Canyon-Los Angeles-HW1-SF och vi kunde gärna stannat ytterligare några dagar. Det finns så mycket som är fantastiskt att se och då är det synd att bara stressa förbi det, bara för att man ska kunna "bocka av det på listan".

• Tinga

Det är helt otroligt, men idag skiner faktiskt solen från en klarblå himmel här i Skåne. Minns inte när det var så senast. I eftermiddag blir det iallafall en promenad och frågan är om det inte blir en mugg choklad efteråt. Det gäller att liva upp sig bäst man kan vid den här årstiden.

• Tinga

Telis - du får ta en flygtur; däruppe skiner ju solen alltid.

• Tinga

E11a - i mina öron låter det bara bra om det är ett resmål som ni båda är intresserade av, även om din man ska få resan i present. Men det är klart; du måste ju vara helt ärlig när du resonerar med dig själv; vill han lika gärna som du? Vill han det tycker jag inte att det är mycket att tveka om.

Jetlagproblem har jag varit lyckligen förskonad ifrån, trots att vi utsatt oss för värsta möjliga (12 h när vi åkte till Nya Zeeland). Det är klart att jag blir lite segare de första dagarna, men sömnen brukar jag komma in i direkt.

Svar på tråden Resa mera