Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Resa mera

lägger också till i favvisar.

Namibia verkade underbart.

för egen del är det matlagningsfilm som gäller idag- Julia och Julia

• Ab fab

Det är min reseledarförbannelse... jag förbereder alltid, skriver gärna egna guider så de andra inte har en chans... Försöker bättra mig men det är inte alltid lätt

• Ab fab

Maken var påen sådan "blind" restaurang i Paris. Gott men man äter med ögonen ockås- intrycken blev lite "plattare" än annars

Förresten- gillade verkligen Julie and Julia. Klart sevärd feel good-film

• Ab fab

Nu i kväll skall det tvättas för pålördag blir det Rom. Det ser ut som perfekt storstadssemetster- 22 grader.

• Ab fab

ja det skall bli roligt. Hotellet är en favorit trots att jag aldrig bott där- föll för det redan när jag jobbade i resebranchen tidigt 90-tal. Hoppas det lever upp till förväntningarna- det lär vara Roms äldsta nu fungerande hotell
    www.albergocesari.it/

• Ab fab

det hoppas jag inte... jag är ju inte ens religös

• Ab fab

ett land per år... hmmm .. nu får jag börja räkna

• Ab fab

fasiken... jag är äldre än antal länder jag besökt... o inga nya länder på besökslistan alls utan bara gamla godingar

• Ab fab

kom upp till 33 länder ... och det räckte ju inte till i alla fall

Steinhammersfru- mina vänninor var på kryssning i Alaska förra året. Var så nöjda

• Ab fab

Häftigaste resmålet... Argentina. Det slog det mesta av naturlupplevelser, trevliga människor, bad, djur, städer o vin. Och New York. Dit är det alltid en upplevelse att åka till

Svar på tråden Resa mera