Resa mera
lägger också till i favvisar.
Namibia verkade underbart.
för egen del är det matlagningsfilm som gäller idag- Julia och Julia
lägger också till i favvisar.
Namibia verkade underbart.
för egen del är det matlagningsfilm som gäller idag- Julia och Julia
Det är min reseledarförbannelse... jag förbereder alltid, skriver gärna egna guider så de andra inte har en chans... Försöker bättra mig men det är inte alltid lätt
Maken var påen sådan "blind" restaurang i Paris. Gott men man äter med ögonen ockås- intrycken blev lite "plattare" än annars
Förresten- gillade verkligen Julie and Julia. Klart sevärd feel good-film
Nu i kväll skall det tvättas för pålördag blir det Rom. Det ser ut som perfekt storstadssemetster- 22 grader.
ja det skall bli roligt. Hotellet är en favorit trots att jag aldrig bott där- föll för det redan när jag jobbade i resebranchen tidigt 90-tal. Hoppas det lever upp till förväntningarna- det lär vara Roms äldsta nu fungerande hotell
www.albergocesari.it/
det hoppas jag inte... jag är ju inte ens religös
ett land per år... hmmm .. nu får jag börja räkna
fasiken... jag är äldre än antal länder jag besökt... o inga nya länder på besökslistan alls utan bara gamla godingar
kom upp till 33 länder ... och det räckte ju inte till i alla fall
Steinhammersfru- mina vänninor var på kryssning i Alaska förra året. Var så nöjda
Häftigaste resmålet... Argentina. Det slog det mesta av naturlupplevelser, trevliga människor, bad, djur, städer o vin. Och New York. Dit är det alltid en upplevelse att åka till