Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resa mera

Det känns som om nästa gång jag förhoppningsvis får se solen är när vi åker ned till Barcelona i februari ...och den resan är inte ens bokad/betald. Nästa år måste jag bara försöka spara en vecka till hösten.

• Lapinette

Mitt företag räknar semestern mars/april men jag planerar in och tänker kalenderår. Hittills har ingen klagat. Har dessutom en hel del dagar sparade .

• Lapinette

Mrs B - kort, usch vad läskigt!

nenne - faktum är att i början jobbade jag otroligt mycket övertid här (sånt larv har jag ju slutat med) och så tog vi väldigt lite semester den sommaren vi flyttade upp till Stockholm från Cannes (idiot som inte låg och lapade sol nere vid poolen istället). Summa sumarum en så där 8-10 dagar sparade. Fast en del av dem rök i fjol pga en hel del turer till Uppsala.

• Lapinette

Det verkar vara tungt för dig nenne!

• Lapinette

Visst är det deprimerande fab! Var så glad imorse när man såg lite blått på himlen och det var ljust men det höll i sig fram till lunch då det började spöregna.

• Lapinette

Lever han? Kan tänka mig att publiken är lite annorlunda mot Pink som vi såg i förra veckan.

• Lapinette

E11a - när du skriver "mysiga lilla kvarter grek-restaurangen" tänker jag på Faros som ligger på Söder, Sofiagatan, nära Nytorget. Erjbuder även färdiga menyförslag.

• Lapinette

E11a - by the way .. har ni varit iväg på er långhelg i Wales och hur var det? Suktar just nu efter allt trevligt och semesterlikt jag kan komma över. Säger bara grått, regnigt, mörkt och helt överöst med jobb.

• Lapinette

Tinga - det låter underbart men jag tror de har lovat denna sol imorgon för oss stockholmare. Vi får väl se?!

Svar på tråden Resa mera