Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!
Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!
Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!
Del 7, jisses...
Har pratat brudbukett idag Satt ner med floristen i 45 min och pratade fram o tillbaka olika blommor och former och pynt hot och dit. Tror jag bestämt mig nu, ska få pris på det senare i veckan. Grejt!!
Teapot: Aah va kul! Hur blir de nu då? Så som du tänkt dig nu? *nyfiken* Nån bild du utgått från eller helt från fantasin?
Hittat hit!
Ge oss detaljer. Vad för blommor? Form?
Åh, hade massa bilder med mig! Det blir en rund handbunden bukett, som inte skall vara helt perfekt i formen utan lite oregelbunden (inte för "stramt" liksom). Den kommer att gå i varma vita nyanser med lite grönt runtom. Två sorters rosor, ranunkel och prärieklocka bidde det, med pärlor i vitt och turkos på silvertråd som lite pynt runtom. Och antagligen ett vitt sidenband med smalare turkos tråd runtom runt stjälkarna. Tror det blir jättebra!!
hejsvejs tjejer!
hit in har jag missat att gå in på LÄÄÄNGE...
men tänker på er
ögnade bara genom lite hastigt o lustigt, får läsa mer ingående när tiden finnes.
myrmor: GRATTIS!!!
teapot: nu börjar d närma sej på riktigt asså, KUUUL! o buketten låter så fin så. band runt stjälkarna e ursnyggt samt tråd o sådär
danielaa: roligt o få se resten av bilderna. ni var SÅ fina. visst njuter man o kommer i stämmning när man kollar på bilderna igen o igen?!
tx2: o gisses va tiden sprungit iväg. snart e liten här ju. gött m resa även om lite gjorde sej påmind.
skille: o för dej e d inte alls lång tid kvar
här e d fullt upp annars, har ju börjat jobba så... såg att ni ska fika imorgon får se om jag kan haka på annars får d bli längre fram. vi reser t finland om en vecka o kommer tebax lagom t halloween. svägerskan ska bli FRU!!! weeee
lägg till i favoriter..
Grattis Myrmor!
Nu var jag också fru då
Grattis carolina!
Grattis Carolina! Hoppas ni hade en bra dag
Grattis Carolina! Hoppas de blev lyckat!