Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!
Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!
Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!
Teapot: Aah va kul! Hur blir de nu då? Så som du tänkt dig nu? *nyfiken* Nån bild du utgått från eller helt från fantasin?
Grattis Carolina! Hoppas de blev lyckat!
Ojoj, va fort de har gått... Känns som de inte alls va länge sen vi alla satt här å väntade å drömde om våra bröllop...! Å nu e de bara december-brudarna kvar!
Carolina: Va fina ni va!
Jaa här va lugnt... Vårt internet har krånglat så en period här så de har inte funkat alls! Men nu funkar de igen!
Linvinter: Vi hade menyn på första sidan (insidan av pärmen) på festprogrammet.
Tx2: Kan tänka mig att de e svårt å välja bilder, hur ska ni använda dom? "Vanliga" förstoringar eller annat...?
Mikael har inte ens sett våra bilder vi fick från Peter ännu! Får nog visa honom innan vi (*host* jag) börjar välja..
Bridezillan försvann inte på bröllopsdagen, hon finns fortfarande kvar...
Tx2: Grattis på 1/2-års-bröllopsdagen!
Linvinter: Va kul å kolla fotograferingen! Hoppas de blir bra!
Teapot: Jättemysigt å pyssla inför bröllopet... Borde ta tag i tack-korten, börjar verkligen bli dax nu! Men att 3 månader kan gå så fort...!
Har vaccinerat mig idag mot "svinisen", ont i armen e ända biverkningen änsålänge.. *håller tummarna å slippa andra*
Hallå tjejer!
Fullt ös för de flesta här inne som vanligt denna hösten/vintern låter de som...!
"Bara" sett Skille-tösen på bild ännu, så nyfiken!
Tx2: Hur gård e med din stora mage? har ju inte ens fått se den än... :/
Härligt med kärlek i bröllopssällskapen! Både hos Baver å Teapot.. Inget på vårt bröllop än, va vi vet!
Linvinter: Har jag missat nu eller e bröllopet fortfarande på g...? Glömt vilket datum de va!
Artist: Jaa, va kul å se dig uppträda! När e de i Kungsbacka imorrn? Å var nånstans?
Teapot: Låter som en helt underbar möhippa, så mysigt!
Äntligen ledig imorrn.. Har vart en seg vecka på jobbet! Längtar till Thailand.. "Bara" typ 1½ månad kvar tills vi åker!
Hoppas alla har en fin vinter å att vi ses snart!
Puss å kram
Myrmor: Oojoj, vilka recensioner! Superkul! GRATTIS! Vill jättegärna komma å se er uppträda! Jobbar tyvärr långpass på söndag så slutar inte förrens 21.. När har ni nästa?
Kanske får me mig mammsen som släptåg hon e tokig i julkonserter å speciellt av den typen..
Teapot: Stort GRATTIS igen! Ni va suuuperfina... Jättefina bilder!
Linvinter: GRATTIS!! (Tror jag inte har grattat er än! ) Inga bilder...? *Nyfiken*
Här va lugnt å tyst i tråden... Ingen fika på g? Har vart fullt ös här hela tiden å så sjuka inemellan typ hela tiden...
Men nu e vi på g igen hoppas jag!
Vore så kul å ses snart, nu när vi e gifta allihopa!!
Tx2: Härligt å va ledig! När e "den" beräknad å komma den tredje lille familjemedlemmen?
Påtal om nya familjemedlemmar så e de ju fler nytillskott i familjerna, finns redan två små underverk jag inte hunnit fått sett...! *Hoppas på fika snart MED bebisar...!*
Va ska ni hitta på till helgen då? Jag ska jobba hela helgen... Ser fram emot tisdag när frissan e inbokad!
Ha en underbar helg! Puss å kram
Tx2: Oooh ojj! Va snabbt de har gått! 2 veckor...! Vi har ju inte setts på läääänge!
*kollar mailen*